Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

+ Reageren op discussie
Resultaten: 1 t/m 6 van 6

stil opstarten

Dit is een discussie over stil opstarten in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; hallo, ik heb een windows 7 pc en ik ben de enigste gebruiker. ik ben op zoek naar een manier ...

Lid

Standaard stil opstarten

hallo,
    ik heb een windows 7 pc en ik ben de enigste gebruiker.
    ik ben op zoek naar een manier waarbij ik mijn pc aanleg en dat ik wel nog mijn aanmeldingsvenster zie voor mijn wachtwoord in te geven maar dat hij al in de achtergrond stil aanmeld, zodat ik als ik hem aanleg en na 5 min pas mijn wachtwoord ingeef dat ik direct kan beginnen zonder dat ik moet wachten totdat hij opgestart is

Ervaren Lid Kurtt's schermafbeelding

Standaard

ik begrijp je vraag niet zo goed. Je kan ook zonder in te loggen rechtstreeks in windows geraken, is dat wat je bedoeld? Het is wel iets minder veilig, maar als je de enige gebruiker bent, is dat een optie.

Lid

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wouterskurtt Bekijk bericht
    ik begrijp je vraag niet zo goed. Je kan ook zonder in te loggen rechtstreeks in windows geraken, is dat wat je bedoeld? Het is wel iets minder veilig, maar als je de enige gebruiker bent, is dat een optie.
    neen, ik wil dat ik nog altijd mijn wachtwoord moet ingeven
    ik wil gewoon dat als ik mijn pc aanleg, dat hij vanzelf mij al aanmeld ( dus alles aanlegt van processen en programma's) maar dat ik nog altijd mijn aameldingsscherm zie. zoals je hebt als je andere gebruiker kiest, dan kan je jezelf ook terug rap aanmelden

Ervaren Lid Kurtt's schermafbeelding

Standaard

Uit veiligheidsoverwegingen zal windows nooit uzelf automatisch inloggen; misschien dat het met aparte scriptjes ofzo gaat, maar zeker ben ik niet. Je bedoelt dat hij je inlogwachtwoord onthoud en het inlogscherm laat zien met alle correcte gegevens en alle opstartprogramma's reeds start zodat je direct aan de slag kan.

Lid

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wouterskurtt Bekijk bericht
    Uit veiligheidsoverwegingen zal windows nooit uzelf automatisch inloggen; misschien dat het met aparte scriptjes ofzo gaat, maar zeker ben ik niet. Je bedoelt dat hij je inlogwachtwoord onthoud en het inlogscherm laat zien met alle correcte gegevens en alle opstartprogramma's reeds start zodat je direct aan de slag kan.
    ja zoiets bedoel ik, maar dat ik toch me moet aanmelden...
    waar kan ik een programma vinden of zo een instelling? of zo'n script?

Lid

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaron1232 Bekijk bericht
    ja zoiets bedoel ik, maar dat ik toch me moet aanmelden...
    waar kan ik een programma vinden of zo een instelling? of zo'n script?
    weet er echt niemand waar ik dat programmatje of script kan vinden of waar ik in me systeem dat moet aanpassen in mijn register?

+ Reageren op discussie

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 1
    Laatste bericht: 21 november 2010, 18:50
  2. opstarten pc
    door Jose16 in forum Archief Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 6 augustus 2010, 11:06
  3. Computer lijkt stil te vallen
    door Lauverc in forum Archief Hardware algemeen
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 15 mei 2010, 12:46