Ga naar inhoud

toetsenbord en muis reageert niet


Rud06

Aanbevolen berichten

Hallo

sinds kort reageert mij toetsenbord en muis niet meer.:s waar ik ook op klik of druk niks reageert meer. ik heb de pc één dag eerder uitgezet toen werkte alles nog perfect. en de volgende dag weer aangezet en niks reageert meer.ik heb Windows XP .toetsenbord en muis hebben beide kabels geen draadloos. en ook gewoon plukjes geen USB-sticks. kan imeand mij helpen? alvast vriendelijk dank.:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je nog een eenvoudige PS2 muis of een optische muis? Wanneer je PC aanzet, flikkert dan het lichtje van de Numlock toets? , en indien je een optische muis gebruikt zie je dan dat het infrarood lampje aangaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je nog een eenvoudige PS2 muis of een optische muis? Wanneer je PC aanzet, flikkert dan het lichtje van de Numlock toets? , en indien je een optische muis gebruikt zie je dan dat het infrarood lampje aangaat?

Hallo

Ja ik gebruikt een eenvoudige PS2 muis en als ik de pc aanzet flikkert het lichtjes van de Numlock toets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als ik de pc aanzet flikkert het lichtjes van de Numlock toets.
Raar, is er niets mis met de connecties op moederbord, moet het elders gezocht worden.

Als ik het goed begrijp, PC start normaal op, maar eens volledig opgestart doet het toetsenbord en de muis het niet meer. Zie je de muisaanwijzer op je scherm? en indien je de muisaanwijzer ziet, je beweegt de muis, blijft het pijltje gewoon staan?

Je kan ook eens proberen de PC op te starten in veilige modus, dus PC aanzetten, F5 of F8 toets ingedrukt houden en dan de veilige opstartmodus kiezen. Ik ben eens benieuwd of het toetsenbord en de muis het dan wel doen. Doen ze het in veilige modus wel, mag je aan een virusje denken.Ken dit probleempje reeds lang.Toevallig niet één of ander programmaatje gedownload en geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de muisaanwijzer staat in het midden van de monitor, maar die beweegt niet als ik de muis verplaats. ik lukt me niet om in veilig modus te starten, heb F5 & F8 geprobeert maar toch start het niet in veilig modus.

Raar, is er niets mis met de connecties op moederbord, moet het elders gezocht worden.

Als ik het goed begrijp, PC start normaal op, maar eens volledig opgestart doet het toetsenbord en de muis het niet meer. Zie je de muisaanwijzer op je scherm? en indien je de muisaanwijzer ziet, je beweegt de muis, blijft het pijltje gewoon staan?

Je kan ook eens proberen de PC op te starten in veilige modus, dus PC aanzetten, F5 of F8 toets ingedrukt houden en dan de veilige opstartmodus kiezen. Ik ben eens benieuwd of het toetsenbord en de muis het dan wel doen. Doen ze het in veilige modus wel, mag je aan een virusje denken.Ken dit probleempje reeds lang.Toevallig niet één of ander programmaatje gedownload en geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.