Ga naar inhoud

valt steeds in slaapstand


Cgee

Aanbevolen berichten

heej heej

ik heb een klein probleempje met de slaapstand, in tegenstelling tot andere die de slaapstand niet aan krijgen, valt ie bij mij steeds wel in de slaapstand.

Sinds ik terug ben van vakantie en ik mn laptop met windows XP aandoe en ermee wil werken, gaat ie na het niets aanraken gedurende een halve minuut in de slaapstand. Alle instellingen staan precies zoals voor mijn vakantie. Dat wil zeggen dat ik bij configuratiescherm bij beeldschermbeveiliging etc alles goed heb staan, dat ie pas na anderhalf uur nietsdoen op slaapstand springt. Ook bij mijn energiemeter staat alles op: ALtiJD AAN.

Weet iemand misschien een manier om dit te kunnen veranderen, want het is erg storend, dat ik gewoon de hele tijd mn muis moet laten bewegen zodat ie niet in de slaapstand valt.

alvast heel erg bedankt!

Grtz cheryl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej

ik heb de batterij eruit gehaald en op netstroom aangesloten en nu doet ie het wel! :D echt vreemd, aangezien dr niets is gebeurd ofzo met de accu, datie het zomaar opeens niet meer goed doet, maarja ik weet in ieder geval hoe ik ongestoord kan werken op de laptop.

Heel erg bedankt beide!!!

Greetz Cheryl

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe de batterij er weer eens terug in.

ga naar configiratiescherm, kies dan de optie batterij beheer (of iets dat daar op lijkt, is in ieder geval met een batterij(makkelijkst te vinden in de klassieke modus))

zet de instellingen gelijk als dat de laptop aan het netstroom zit.

haal hem dan van het netstroom af en zie wat er gebeurt.

groeten

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik nu gedaan, maar bij energiebeheer bij mij, staan de instellingen al gelijk bij accustroom als die bij netstroom, daarom vond ik het zelf al zo raar dat ie steeds na halve minuut in slaapstand viel :) en ik merk ook nu pas dat als ik de stekker uit mn laptop haal terwijl volgens de laptop de accu helemaal is opgeladen, de scherpheid ( het licht) minder wordt ( alsof de accu zowat leeg is)

Dat wordt dus een nieuwe accu erin laten zetten of iets

maar in ieder geval alsnog bedankt!:thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, ik denk dat ik al weet wat dat is, dat is in te stellen als prestatie, ik weet alleen niet waar dat staat bij xp want ik heb hier enkel vista meer op de laptop :oops:

Staat in XP hier :

Start >> Configuratiescherm >> EnergieBeheer >> Energiebeheer Schema's >> Presestatie, Laptop, Mobiel, ... *Drop Down Menu*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.