Ga naar inhoud

windows 7 resolutie


micwaal

Aanbevolen berichten

hallo helper,

ik heb mijn laptop voorzien van nieuwe windows omdat er nogal problemen op waren.

maar nu kan ik mijn beeldscherm niet meer instellen zo als het was ( net een beeldscherm voor blinden is het nu )

de resolutie is nu 1024x768 ik vindt dit nogal iritant want het kan niet meer zoals het normale ( 17ich )

kan iemand mij helpen?

ps. weet iemand waar ik dell stage kan downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als het een merk pc is kun je dan eens exacte merk en type doorgeven zo niet kun je onderstaande uitvoeren.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.