Ga naar inhoud

Windows 7 systeemherstel maken lukt, terugzetten werkt niet


Kurtt

Aanbevolen berichten

Het maken van een systeemherstelpunt werkt wel. Maar het terugzetten niet. Ik krijg dan volgende melding:

"Systeemherstel is niet voltooid. De systeembestanden en instellingen van de computer zijn niet gewijzigd. Details: De gegevens zijn ongeldig (0x800700D). Probeer het herstellen van het systeem met een ander herstelpunt opnieuw uit te voeren."

Ook bij de andere herstelpunten krijg ik die foutmelding. Ik had dit in het verleden ook en toen heb ik alle systeemherstelpunten verwijderd en toen een opnieuw gemaakt. Terug die foutmelding bij het terugzetten.

Het maken van een systeemimage via het ingebouwde programma van windows 7 werkt wel perfect.

- Ik heb een legale versie van Windows 7

- Kan het met de firewall te maken hebben? Geinstalleerde firewall: PC Tools Firewall

- Anti virus: avira antivir

UPDATE:

- na het verwijderen van PC Tools Firewall en Avira Antivir nog steeds die foutmelding bij het terugzetten van een systeempunt.

Hij is eventjes bezig "Bezig met..." en dan direct foutmelding "systeemherstel is niet voltooid......."

Raar dat een image maken wel gaat via de ingebouwde functie van win7.

UPDATE:

Nu heb ik wel een herstelpunt kunnen kiezen, en hij verwerkte het, herstellen register enzo zegt hij bij het afsluiten, maar als hij dan terug opstart en in windows komt, komt er "welkom", en dan een 20 seconden later devolgende melding op het scherm:

"Systeemherstel is niet voltooid. De systeembestanden en instellingen van de computer zijn niet gewijzigd. Details: Systeemherstel kon het bestand (C:\Windows) niet vervangen door het originele bestandsexemplaar vanaf het herstelpunt. Er is tijdens Systeemherstel een onbekende fout opgetreden (0x80071a90). Probeer het herstellen van het systeem met een ander herstelpunt opnieuw uit te voeren.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.