Ga naar inhoud

windows update - kan niet uitgevoerd worden


Aanbevolen berichten

Ik probeer al enkele maanden om windows update uit te voeren (beveiligingsupdates/update naar internet explorer 7). telkens krijg ik de bemerking dat de update niet voltooid is. Ik heb al gelezen dat het probleem misschien met een soort motor van WIndows te maken heeft, nl. SVCHOST.EXE. Die zou blijkbaar 100 % van het geheugen innemen. Maar ik heb er een stuk of 6 van die programma's die draaien. Heb al veel uitgetest, maar niets werkt (oa norton, firewall uitgeschakeld). Graag hulp aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste schrijverke,

allereerst heet ik u welkom op ons forum.

kunt u ons misschien iets meer vertellen over uw computer.

leeftijd

processor

werkgeheugen

dit zou misschien al kunnen verklaren waarom de pc op 100% werkt

voeg anders ook een afbeelding toe van uw lopende processen (ctrl alt del -->processen)

groeten

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC : 5 jaar oud

Pentium 4 processor, 2,66 GHz; 533 MHz bus vooraan

Intern geheugen : Ongeveer 1109 MB

Hoe kan ik een copie bezorgen van taakbeheer ? dat neemt 207 MB in beslag.

Je zoekt de knop op je toetsenbord waar er printscreen op staat of iets in dat genre, misschien dat het afgekort is. Nadat je eens op die knop hebt geklikt ga je naar "Start" -> "Alle programma's" -> "Bureau-accessoires" en daar tussen zal je "Paint" vinden, je opent Paint en daar zul je in het menu kyken naar "Bewerken" -> "Plakken". Dan kies je voor "bestand" -> "Opslaan" en kies je een plaats om het op te slaan, misschien "Mijn documenten". Vervolgens als je gaat antwoorden op dit bericht, staat er bij overige opties "Beheer bijlagen", klik daar op en kies voor "Bestand uploaden vanaf je computer" en je zoekt je bestand hier in dit geval de afbeelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.