Ga naar inhoud

wlsetup-web.exe verwijderen lukt niet


Gast DeJohnnie

Aanbevolen berichten

xD Hoi allemaal...

Lang niet meer geweest, maar ik heb jullie hulp weer even nodig. Aangezien ik verder nergens wat kan vinden erover, kom ik maar hierheen:-)

Ik heb dus wlsetup-web.exe gedownload omdat de nieuwe WLM2011 niet lekker functioneerde, want ik krijg (ja, nu nog steeds:hmpf: ) steeds 2 foutmeldingen waar verder nix mee gebeurt door Windows.

Maargoed, nu staat die setup op m'n bureaublad en ik wil het verwijderen, maar dat gaat dus niet:dong: toegang is geweigerd...

Ook al geprobeerd te verwijderen met Tune-Up Shredder en ook met alle3 de shred-opties, maar geen succes :hmpf:

Ik heb machtigingen enso allemaal op mijn naam staan, ik ben de Admin en heb geen andere accounts actief op mijn pc.

Dit gebeurde wel vaker, dus heb ik laatst alle machtigingen van mijn C:/ op mijn naam gezet. Nu kan ik al veel meer als toen, maar dit snap ik dus echt niet :argh:

Laat maar weten wat voor aanv. info jullie nodig hebben, dan zorg ik dat dat er komt xD

PS: ik heb voor het gemak ook een txt-bestand toegevoegd met de error van Vista :-)

misschien dat jullie dat snappen en dan evt mij daarmee ook kunnen helpen of mij doorverwijzen naar de juiste thread.

Het 1ste deel vd txt is de melding van Vista zelf en onderop de 2 verschillende errors van WLMessenger. Ondanks dat Vista "oplossing zoekt en prog afsluit" draait msn daarna gewoon lkkr door en dan krijg ik tussendoor dus steeds die 2 meldingen met de Vista-melding erbij.

[ATTACH]7332[/ATTACH]

WLM ErrOr.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het snel reageren xD ik zal eens kijken of dat werkt. Heb wel even vlug gelezen en moet wel zeggen dat het niet een "bestand in gebruik is" maar dat de toegang geweigerd wordt omdat ik niet gemachtigd zou zijn =)

Was ik weer... en neej, het werkt niet. Heb wel geklikt op handeling herhalen bij opstart, dus wachten dat maar even af dan.

Zoniet, dan ben ik gauw weer terug...

En nog andere opties/oplossingen ervoor? Ik hoor het graag =)

aangepast door DeJohnnie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.