Ga naar inhoud

Zwart scherm na slaapstand


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

nadat ik mijn computer in de slaapstand heb gezet en deze na een uurtje weer op wilde starten, kreeg ik geen beeld op mijn monitor. Na even wachten, met muis bewegen etc. gebeurde er maar niks. De pc zelf was echter wel weer opgestart want de muis & toetsenbord waren aan, de pc maakte geluid en het lichtje bij de aanknop brandde.

Eerst dacht ik dat dit aan mijn vga kabel lag, aangezien de kleur rood ook wel paar keer uit mijn beeldscherm is verdwenen, en later terug is gekomen. (was niet te verhelpen met driver updates en dergelijke, vandaar dat ik dacht dat het mijn vga kabel was.) Ik heb toen mijn vga kabel op mijn laptop aangesloten en ik kreeg toen geen beeld op mijn monitor. Een bevestiging dat mijn vga kabel niet werkte, dacht ik. Toen ik echter de laptop in slaapstand zette en hem er daarna weer uitgehaald had kreeg ik ineens wel beeld op mijn monitor! "Of er zit een draadbreukje in mijn vga kabel of er is iets mis met de pc zelf" dacht ik. Daarna heb ik de vga kabel weer aan mijn pc aangesloten en ik krijg nog steeds geen beeld. Ik heb de pc natuurlijk opnieuw opgestart, maar dat heeft niet geholpen. Met het opnieuw opstarten krijg ik ook geen beeld. (en dan in slaapstand zetten en weer laten ontwaken hielp ook niet.) De oplossingen die men geeft op internet zijn dus allemaal waardeloos aangezien ik niet kan zien wat ik doe.

Ik heb maar 1 software aanpassing gedaan de laatste week, en dat is het installeren van itunes. Ik neem aan dat dit niet het probleem is.

Hebben jullie enig idee wat ik hieraan kan doen en wat de oorzaak van het probleem is?

thx alvast!

gr.

(specs:

vid kaart: Nvidia 8600 GS 1919MB

Intel quore 2 quad Q6600

4 GB DDr2 geheugen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.