Ga naar inhoud

Geen microsoft office 2007


Oonagh

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Een 5tal maand geleden kocht ik een nieuwe laptop. Hier stond enkel een trial versie van microsoft office 2007 op. Ik vond dit raar, op mijn vorige laptop en pc stond een volledige versie.

Is dit normaal of had ik beter moeten opletten bij het kopen van een laptop?

Tot hiertoe downloadde ik steeds nieuwe trialversies op internet wanneer de vorige was afgelopen. Dit lukte steeds, tot nu. Heb enkel nog beperkte functionaliteit.

Weet iemand hier een andere oplossing voor dan een officiële versie gaan kopen? (139 euro is duur voor een student!)

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt vaak voor dat er trialversies worden geïnstalleerd op nieuwe pc's of laptops.

Omdat het een trialversie is ga je ze na een tijd ook niet meer kunnen gebruiken.

Je hebt twee opties:

- je koopt office 2007 aan. Aangezien je student bent kan je dit met korting aankopen. Op deze website kost het je 60 euro. De meeste scholen zijn aangesloten dus je zal de jouwe ook wel vinden in de lijst.

-je gebruikt OpenOffice. Dit softwarepakket is een goed alternatief voor microsoft office en het is bovendien gratis. Je kan er de nieuwste officebestanden gewoon mee openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.