Ga naar inhoud

Microsoft Outlook


thibault11

Aanbevolen berichten

Ik zit met een dringend probleem. Ik zou in Microsoft Outlook 2003 (Engelstalige versie) een nieuwe account willen toevoegen. Ik heb al uren zitten zoeken via google maar niets werkte bij mij…

Kan er mij iemand met zekerheid zeggen hoe het zeker lukt en welke gegevens ik moet invullen bij ‘add a new account’. Ik moet daar het volgende invullen:

your name:

e-mail address:

user name:

password:

incoming mail server (pop3):

outgoing mail server (smtp):

Ik denk dat de problemen zich vooral voordoen bij de laatste 2 (inkomende en uitgaande mailservers). Ik heb reeds 1 account in Outlook en ik zou nog een skynet-account willen integreren dus weet er iemand de volledige EXACTE gegevens??

Dan nog een tweede vraagje: Ik zou willen dat mijn mails van het ene account in andere mappen terechtkomen dan mijn mails van mijn skynet. Dus in het linkermenu twee rubrieken met ene rubriek skynet en dan subrubrieken: inbox, opgeslagen berichten, verzonden items,…… en andere rubriek met mijn huidige andere account. Kan iemand mij daar ook concreet antwoord op geven hoe ik dit kan instellen of gebeurt dit automatisch of hoe gaat dit?

Mijn outlook is dus wel Engelstalig maar een uitleg met welke stappen ik moet volgen in het Nederlands is ook welgekomen.

Alvast van harte bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijkomende vraag.

Indien ik een mail stuur via Outlook zou ik graag onderaan mijn contactgegevens/ begroeting zien staan die er telkens opkomen wanneer ik een nieuw bericht open. Dus dat ik niet telkens ‘met vriendelijke groeten’ en ‘mijn contactgegevens’ onderaan de mail moet vermelden maar dat ze er standaard al instaan wanneer ik op nieuw bericht klik. Hoe kan ik dit instellen? Ik gebruik Outlook versie 2003 Engelstalige versie maar de stappen die ik moet volgen in een Nederlandse versie zijn zeker ook welgekomen.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik in het hoofdvenster van Microsoft Outlook op het menu Extra, klik op Opties en vervolgens op het tabblad E-mailindeling.

Klik in de lijst Deze berichtindeling gebruiken op de berichtindeling waarmee u de handtekening wilt maken.

Klik onder Handtekening op Handtekeningen en klik vervolgens op Nieuw.

Typ een naam in het vak Geef een naam op voor uw nieuwe handtekening.

Selecteer onder Kies hoe u uw handtekening wilt maken de gewenste optie.

Klik op Volgende.

Typ in het vak Tekst voor handtekening de tekst die u in de handtekening wilt opnemen. U kunt in dit vak ook tekst uit een ander document plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.