Ga naar inhoud

Microsoft Outlook //e-mail aan de groep verzenden zonder dat ik zie naar waar


Berky

Aanbevolen berichten

Geachtte helpforum lui,ik heb een probleempje ! met Microsoft Outlook , een moeilijke vraag heb ik daar over ., ik wil namelijk een mailtje versturen zonder dat andere mij zien . k weet wel dat werkt met contactpersonen als BCC invoegen etc...dat weten jullie allen neem ik aan . maar daarop wil ik zeg maar als ik mijn verzonden mail ziet en daar op rechtsklikt en dan bij opties wil ik niet zien zeg maar. waar ik het naar verstuur, (naar welke personen) ik heb die personen in een groep gezet maar ik wil hun mailadressen niet zien al1 de groep waar ik naar stuur , het is mss wat onduidelijk maar ik hoop dat jullie me kunnen helpenMVG Berky

Link naar reactie
Delen op andere sites

he stefan.. zoals altijd ben je weer heerlijk vaag bezig :D

je wilt (als ik het goed begrijp) een massa mail sturen naar een grote groep mensen, maar die mensen mogen de andere hun mensen de mail adres niet van zien?

of begrijp ik je nu verkeerd?

Jah idd dat klopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je nu Outlook Express, Outlook2000 , 2003 , 2007 , een alternatief e-mail programma gebruikt, de werkwijze blijft overal identiek

Je maakt een contactengroep Bijv.: PCforum, in die contactengroep plaats je de personen.

jan, piet, pol, marie, jef ........

Je wil een een e-mail zenden naar alle personen die in de contactengroep staan, maar je wil niet dat jan kan zien dat e-mail ook verzonden werd naar piet, pol, marie, jef...... dan plaats je in BCC: de contactgroep PCforum als ontvanger. Iedere ontvanger die in de contactgroep geplaatst staat zal de inhoud van bericht kunnen lezen, maar zal niet kunnen zien aan wie het bericht nog verzonden werd.

ik wil namelijk een mailtje versturen zonder dat andere mij zien
Dit begrijp ik niet, waarom jij anonieme afzender wil zijn?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.