Ga naar inhoud

[OPGELOST] Update Service Pack 1


prasoudi

Aanbevolen berichten

Sinds lange tijd (maanden) krijg ik de melding:

de updates zijn gereed voor installatie op uw computer

Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1 installeren (update 1 van 1)...

Het installeren lukt echter niet:

De volgende updates zijn niet geïnstalleerd:

Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1

Soms verschijnt ook nog de melding:

fout in SL176C.tmp of SL1895.tmp enz...

Ik dacht dat het na verloop van tijd wel vanzelf zou verdwijnen, maar niet dus.

Bij softwareprogramma's vind ik dit:

Microsoft.Net Framework 1.1 - 36,15 MB

Microsoft.Net Framework 1.1 Dutch lang. Pack - 3,15 MB

Microsoft.Net Framework 2.0 Service Pack 1 - 186,00 MB

Iets verwijderen hiervan lukt ook niet.

Kan iemand mij zeggen hoe ik deze vervelende update weg krijg ?

Dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey,

Het deïnstalleren van .net framework kan soms wel eens mislukken als je gebruikersaccount niet meer op je computer staat... Wat je dan best kan doen is je gebruikersaccount controleren dit doe je door op start te klikken vervolgens configuratiescherm vervolgens gebruikersaccount controleren... De accountnaam begint nu met ´aspnet_wp account´. Zie je dit gebruikersaccount niet staan dan moet je hem eerst aanmaken, pas dan kun je .net framework goed verwijderen. Het maken van je gebruikersaccount doe je op de volgende manier... Ga terug naar start uitvoeren: en je krijgt een kaderke in dit kaderke tik je het volgende in:

%systemroot%\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322\aspnet_regiis.exe /i ENTER... nu kan je het deïnstalleren... Ik raad je aan even in Windows xp of Vista de automatische update functie uit te zetten en vervolgens de .Net framework te downloaden... Downloadinformatie: Herdistribueerbaar pakket voor .NET Framework versie 1.1... Vervolgens raad ik je aan de update even handmatig te doen...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens te verwijderen met Ccleaner. Start Ccleaner op en klik rechts op Gereedschap, dan komen al je programma's daar te staan en probeer ze te verwijderen (deïnstalleren)

Dit had ik al geprobeerd maar krijg dan dit:

"De functie die u wilt gebruiken, bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.

Gebruik bron:

C:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\IXP000.TMP\"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.