Ga naar inhoud

[OPGELOST] Update Service Pack 1


prasoudi

Aanbevolen berichten

eigenlijk moet je de update niet meer doen van .NET Framework 1.1 Service Pack 1 omdat je .NET Framework 2.0 Service Pack 1 al hebt

Dat dacht ik ook al, maar ik had graag die "update-melding" die blijft staan graag weg gehad. Als ik de computer afsluit wordt steeds gevraagd of de update moet geïnstalleerd worden maar deze kan niet geïnstalleerd noch verwijderd worden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey,

Het kan best zijn dat dit pakketje corrupt geworden is... Alles is te maken dus ook dit... Wat je dan doet is het volgende... Ik had je gevraagd de automatische updates uit te schakelen, wel tijdelijk hoor ook nu als die terug staat op automatische updates terug even uitschakelen... Je krijgt altijd een foutmelding met de extensie .temp... Blader even rond op je harde schijf (hd) en kijk even dat je hier geen mapje tegenkomt (temp)... Kijk wel zorgvuldig rond... als je het echt niet zou terugvinden maak je een nieuw mapje aan.... als je dat mapje hebt toegevoegd maak je nog een nieuw mapje aan met naam: herstelframework... zo is het direct duidelijk voor je... Voor de reparatie heb je natuurlijk wel iets nodig, en dat is het volgende... Ga even naar:Downloadinformatie: Herdistribueerbaar pakket voor .NET Framework versie 1.1... ik raad je aan dit even te downloaden en noem het dotnetfx.exe en sla het vervolgens op in de aangemaakte map herstelframework... Vervolgens als dit gedaan is ga weer naar start, vervolgens geef je een klik op uitvoeren dan krijg je een kaderke en daar tik je het volgende in...C:\herstelframework\dotnetfx.exe /t:c:\temp /c:"msiexec.exe /i c:\temp\netfx.msi REINSTALL=ALL ReinstallMODE=vomus" ENTER... nu zou ik je aanraden weer in IE of Internet Explorer via Extra/Windows Update het servicepack te downloaden en te installeren... Hoe zie je dat dit nu lukt... Je zet je automatische updates weer aan en als je niet meer word lastiggevallen door die vervelende net. framework update is het opgelost...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey prasoudi,

Kan ik samen met alle andere van deze topic je echt niet overtuigen om je probleem op te lossen?? Het geeft echt niet dat het wat langzamer gaat hoor... Op elk potje past een dekseltje... Elk probleem kunnen wij samen hier op dit forum oplossen...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Bart,

Natuurlijk wil ik dit graag opgelost zien maar ik kom er echt niet uit hoe ik het moet doen !

Ik durf dan ook niet te veel dingen proberen met het risico dat ik iets fout doe en het nog erger maak, voor mij lijkt het allemaal zo ingewikkeld.

Als je denkt dat het op te lossen is, OK, dan probeer ik nog wel eens.

Bedankt.

Prasoudi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Kan je het verwijderen als je je pc opstart in de veilige modus... Dit doe je door in Bios (Basic input output system) op f8 te drukken en dan safe mode of veilige modus een enter te geven... Als je pc in de veilige modus draait probeer dan even het te verwijderen... Vervolgens maak je een reboot en probeer je het opnieuw te installeren...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat je kan doen is het volgende...

Ga naar start=>uitvoeren=>typ regedit in en je zit in je Windows register...

Dan ga je naar bewerken... Dan ga je naar zoeken (ctrl + f)...

En nu typ je hetgene in dat je graag verwijdert wilt zien...

Dan krijg je normaal gezien allemaal sleuteltjes verwijder deze...

En zizo nu ga je dit normaal gezien niet meer tegenkomen op je pc...

Wat je dan gaat doen is dit opnieuw installeren...

Opgelet: Misschien best een back-up nemen van je register als er iets moest foutgaan dat je hier op kan terugvallen...

Voor meer info hierover ga je best naar de volgende site:http://users.telenet.be/ccreturn1/computer/backup/backupregister.html

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Prasoudi,

ik neem even de hulp van bart over aangezien hij er een tijdje niet zal zijn.

Zoals eerder vermeld is de 1.1 versie niet nodig wanneer u de 2.0 versie reeds hebt. Het kan helaas wel eens voorkomen dat de melding blijft hangen.

Wel we gaan even enkele dingen controleren, ik ga ervan uit dat u windows xp gebruikt.

1. surf naar http://windowsupdate.microsoft.com

2. wanneer u kan kiezen tussen snel en geavanceerd, dan kiest u geavanceerd

3. nu zoekt de website of u updates nodig hebt. wanneer deze klaar is zie je een lijst met beschikbare updates, gesorteerd in essentiele updates en optionele updates (zie linker kolom)

4. zoek in deze lijst de net framework update versie 1.1 service pack 1

5. nu kijk je even of je het knopje ziet waarmee je de update kan verbergen

6. installeer intussen andere updates die er zijn.

7. herstart de pc

Ontvangt u de meldingen nog?

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.