Ga naar inhoud

internet explorer


Aanbevolen berichten

Na de 1e keer krijg ik helaas geen antwoord meer op mijn probleem.Wie kan mij helpen. Ik kan niet inloggen in veel pagina's of link knoppen ontbreken, of werken niet. Zoals bij windows update en internetbankieren. Instaleren van downloads lukt ook al niet. Help aub. Geef tips.Hoi. Ik ben bij meerdere pagina's doorlink of inlog knoppen kwijt. Erg lastig om bv te bankieren. Ook als ik een oplossing zoek bij die pagina's kan ik de betreffende regels wel aanwijzen, maar wordt niet door gelinkt. Graag hulp. Ook bij updaten van Windos XP problemen. De pagina weergeeft telkens hetzelfde : dat mijn pc klaar gemaakt wordt en doorzocht. Maar verder doet ie niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HalloIk heb van alles al geprobeerd. Java geinstalleerd etc Ook fire fox. Maar het probleem blijft. Nu heb ik per ongeluk Actieve x verwijderd en krijg het er niet meer terug op. OOk niet via windows update en downsloads.Ik kan niet updaten van windows Deze staat aan alsof hij bezig is, controleren van ...., maar er gebeurd niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.