Ga naar inhoud

internet explorer opnieuw installeren


Repins

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zou graag internet explorer 7 installeren.

Maar als ik dit doe geeft hij daarna de melding dat de installatie mislukt is.

Ik heb al vanalles geprobeerd om mijn vorige versie(6) opnieuw te installeren maar niks lukt.

Dit heb ik al allemaal geprobeerd:

-bij software het verwijderen: gaat niet want het staat er niet tussen

-internet explorer 6 opnieuw gedownload en proberen te installeren, gaat niet want hij zegt dat er nog een versie op staat.

-via uitvoeren: sfc /scannow gaat ook niet. ik moet dan mijn cd insteken van windows xp. als ik dat doe geeft hij ook een fout.

-ook via uitvoeren: %systemroot%\inf . net hetzelfde, ik moet dan daarna de cd van windows xp insteken, werkt niet want geeft terug fout.

-ik heb zelfs de map van internet explorer proberen te verwijderen, gaat niet want hij zegt ' het programma is nog actief' .

ik heb me er al uren op zitte zoeken maar ik vind het niet hoe te verwijderen.

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe eens een systeemherstel terug naar het moment dat u er mee begon (met opnieuw installeren en verwijderen)

probeer IE7 7daarna eens via automatische updates binnen te halen.

anders nog een goed alternatief voor IE, dat wij hier op pc helpforum altijd aanraden.

mozilla firefox 2.0

zeer stabiele en gebruiksvriendelijke browser. (IE7 is hier in delen op gebaseerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja systeemherstel had ik ook proberen te doen

maar het is al een 2 maanden zo en zover kan ik helaas niet terug gaan...

ik zal internet explorer dan maar moeten vergeten en mijn zinnen zetten op firefox ;);)

en ik zal ook iefix eens proberen :P

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer anders dit eens

Als Windows XP Service Pack 2 al is geïnstalleerd en u Internet Explorer 7 niet wilt installeren, kunt u problemen met Internet Explorer 6 misschien oplossen door Internet Explorer 6 opnieuw te installeren via het bestand Ie.inf. Ga hierbij als volgt te werk: 1.Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ %systemroot%\inf en druk op Enter. 2.Zoek het bestand Ie.inf in de map Windows\Inf. 3.Klik met de rechtermuisknop op het bestand Ie.inf en klik op Installeren. 4.Start de computer opnieuw op nadat het installatieproces is voltooid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer anders dit eens

Als Windows XP Service Pack 2 al is geïnstalleerd en u Internet Explorer 7 niet wilt installeren, kunt u problemen met Internet Explorer 6 misschien oplossen door Internet Explorer 6 opnieuw te installeren via het bestand Ie.inf. Ga hierbij als volgt te werk: 1.Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ %systemroot%\inf en druk op Enter. 2.Zoek het bestand Ie.inf in de map Windows\Inf. 3.Klik met de rechtermuisknop op het bestand Ie.inf en klik op Installeren. 4.Start de computer opnieuw op nadat het installatieproces is voltooid.

heb ik al gedaan ;) zie puntje vier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.