Ga naar inhoud

Outlook Express bekijken vanop een andere computer, op een andere lokatie


Aanbevolen berichten

Mijn Outlook Express werkt met een skynet.be email adres en is destijds aangemaakt door de installateur van Belgacom.

Als ik bij mijn vriendin ben kan ik mijn hotmail bekijken door gewoon in te loggen via mijn email adres en wachtwoord.:)

Dit had ik nu ook graag gekund voor mijn Outlook Express. Ik meen mij te herinneren dat de installateur van Belgacom zei dat dit mogelijk was.

Ik heb van alles al geprobeerd maar niets lukt.:s

Kan iemand mij helpen aub?

Met vriendelijke groeten,:hello:

Marc, alias GreenhornJoeBar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Skynet heeft een pagina waar je je mails online kan lezen. Je kan die pagina vinden op deze site: https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl

Als je gewoon naar www.skynet.be gaat, moet je bovenaan op E-mail gaan staan en in het menu daaronder kies je dan E-mail Belgacom. Je komt dan op die pagina terecht. Daar moet je dan inloggen en daar kan je je nieuwe mails lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dj ke,

Heb dat geprobeerd en ik kom wel degelijk in een soort opslag ruimte voor emails.

Toch vind ik mijn emails uit mijn Outlook Express niet terug op de site van Skynet.be - LE portail belge – DE Belgische portaalsite!

Ik blijf verder zoeken en als het lukt laat ik het jou weten.

Met vriendelijke groeten, Marc (alias GreenhornJoebar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook even vermelden dat er geen manier bestaat dus om u reeds binnengehaalde emails in Outlook-express op de online versie te tonen, dit als reden zoals dj_ke vermelde.

PS. het is niet nodig om uw bericht te posten in meerdere forums, dit schept alleen verwarring. Ik heb bijgevolg beide samengevoegd tot één

Mvg Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

u kunt normaal gezien in uw webmail instellen dat u het origineel wilt bewaren van uw mail en een kopie door wilt zenden dat gedownload word naar uw pc.

op die manier is het op beide locaties beschikbaar.

ik weet alleen niet waar deze functie te vinden is, daar zou u even voor moeten kijken.

op die manier worden alle mails in het vervolg online bewaard en op de pc getoond

Link naar reactie
Delen op andere sites

u kunt normaal gezien in uw webmail instellen dat u het origineel wilt bewaren van uw mail en een kopie door wilt zenden dat gedownload word naar uw pc.

op die manier is het op beide locaties beschikbaar.

ik weet alleen niet waar deze functie te vinden is, daar zou u even voor moeten kijken.

op die manier worden alle mails in het vervolg online bewaard en op de pc getoond

U kan dit intsellen in uw emailprogramma, kies in Outlook Express, het menu Extra en kies hier voor Accounts. Selecteer het gewenste e-mailaccount en kies "Eigenschappen". In het venster dat opent klik op het tabblad "Geavanceerd".

Onder de kop "Bezorging" heb je de beschikking over de opties. Plaats hier een vinkje voor "Een kopie van berichten op de server achterlaten"

Stel dit op alle pc in natuurlijk.

Het nadeel van dit systeem is dat na een tijdje je mailbox dus online vol geraakt, daarom kan je kiezen voorbeeld voor de optie die er net onder staat:

'Van server verwijderen na ...... dagen'

Kies hier een periode waarvan u denkt dat u op alle pc de berichten hebt gedownload.

Uiteraard herhaal ik mezelf nog even:

De reeds gedownloade berichten krijg je dus niet meer op de andere pc, aangezien deze niet meer online staan.

Hopelijk begrijpt u de uitleg en kan u verder

Met vriendelijke groeten,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.