Ga naar inhoud

Problemen Met Windows Live Messenger 2011


Aanbevolen berichten

Geachte PC Helpforum,

Ik heb al meer dan 1 week last van mijn MSN, zodra ik aanmeld verschijnt er een foutmelding waarin staat mijn contactpersonenlijst tijdelijk niet beschikbaar is en ik dus niet kan aanmelden ik heb al gegoogled naar oplossingen maar niks blijkt te helpen ik weet niet wat ik nu moet doen. :dong:

Er verschijnt ook een foutcode:80072f19

Gr,

RSGstyle

Link naar reactie
Delen op andere sites

De melding dat contactpersonenlijst tijdelijk niet beschikbaar is, is normaal. Dit heeft te maken met de server van microsoft die overbelast is of op een bepaald moment niet goed werkt. Wanneer dit probleem zich echter meer dan een halfuur voordoet, dan is er een probleem. Als dit enkele minuten wegvalt, en daarna wel uw contactpersonen weer bereikbaar zijn, is dat 'normaal'.


Probeer ook dit om de foutmelding weg te krijgen.

- Open internet explorer (ga naar het startmenu en typ iexplore)

- druk op de ALT toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu. Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- ga dan naar het tabje Geavanceerd en doe het vinkje weg bij "Controleren op intrekken van servercertifacten".

Herstart de pc

Als je terug inlogt in msn krijg je misschien terug een foutmelding, maar daarna niet meer.

Bron: Getting an error 80072f19? | Messenger Support Space

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.