Ga naar inhoud

telenet knoeiboel


Aanbevolen berichten

bericht van topicstarter.

de manier waarop telenet zijn klanten in het ooitje neemt door onbekwaam personeel te sturen .Een kabel voor telenet door mij gelrgd en voldoende lang om een tweede stopkontakt voor een tweede toeste te plaatsen. Ging niet want zij mogen geen gaatjes boren, twee draden verbinden in een kontakt-doos voor aansluiting lag er binnen de week al uit waardoor de draden losgekomen waren van de kontaktdoos.waar vroeger een aansluiting was van belgacom. Een draad werd zo maar afgekbnipt tot onder het draaiplateau van de tv om juist daaronder een kontaktdoosje te plaatsen om een éérste telefoon aan te sluiten, niettegenstaande er een kabel van zes meter uitstak . Antwoord na maanden vraag een electricien om alles op te lossen. maar over de te maken kosten en in hoe verre die terug betaald zullen worden word met geen woord gerept. Iemand sturen kunnen ze wel, Maar dan moet ik opdraaien voor de verplaatsing en de werkuren.Ik ben ten einde raad ; email naar testaankoop leverde ook al niks op.Niemand is blijkbaar bereid om een kijkje te nemen. Hopend op een gunstig antwoord teken ik .

met beleefde groeten en hopend op een gunstig antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met stopcontact en kontaktdoos een normaal 220v stopcontact bedoelt, dan heeft telenet echter gelijk. Er werd namelijk een vrij duidelijk papier gegeven als je een contract afsloot van het aantal stopcontacten die daar aanwezig moesten zijn op de plaats waar de toestellen geinstalleerd werden, en welke muuroppervlakte er ongeveer vrij moest zijn om de toestelletjes te kunnen plaatsen.

Als zij daar geen stopcontact klaar hebben liggen kunnen zij ook niet aansluiten, want als ze bij de ene het stopcontact zelf zetten moeten ze binnen de kortste keren bij een ander het kabeltje vanaan een ander stopcontact zelf leggen, en tegen dat ze een jaar verder zijn mogen ze vanaan de zekeringkast een nieuw circuit leggen...

Als het totaal niet over elektriciteits-zaken gaat, dan kan je best eens met Telenet Lier contact opnemen (+32 15 333 000). Daar zijn ze over het algemeen beter geneigd om je verder te helpen (je sowieso niet laten afschepen, want ze zullen je zeggen naar de klantendienst te bellen), of anders naar een telenet-verdeler gaan ( http://telenet.be/431/0/1/nl/thuis/internet/praktische-info/verdelers.html ). Dat zijn zelfstandigen die een soort samenwerkingsverband hebben met Telenet, en die zullen je normaal ook goed verder helpen (in de hoop dat je dan bij hen klant blijft).

In het slechtste geval kan je kijken (als je rechtsbijstand hebt, anders zou ik er niet aan beginnen) om telenet in gebreke te stellen als het toch echt aan hen ligt. Hou echter in het achterhoofd dat je hiermee vaak véél tijd verliest en kosten maakt, dus het moet al over aanzienlijke bedragen gaan voor je hier iets uit gaat halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot nu nog nooit problemen gehad met Telenet,in tegendeel bij mijne laatste verhuis was ik in iets meer dan een uur geholpen en moest er nochtans bovengronds nog een kabel bij getrokken worden tot aan mijn woonst.Voor de stroom moet je wel zelf zorgen enne als je redelijk blijft met uw vragen doen zij wel wat er van hun verlangt word!Dus volgende keer toch maar een lieve smile op uw gezicht en vragen voor een taske koffie of iets anders en vele deuren zullen open gaan .:pcguru:.Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde hoor, en dit nu al reeds 2 maand na de verhuis, installatie van digitale tv's nog steeds niet in orde alsook de facturatie volledig in tegenstrijd met de prijzen die de verkoopsdienst ons heeft doorgegeven.

Steeds dezelfde belofte "het komt vandaag nog in orde". Bullshit dus en erg frustrerend.

Conclusie is dat merendeel van die diensten hun job amper kennen, perfekt af te leiden van al de gesprekken naar die diensten en al de uitéénlopende antwoorden en zogezegde oplossingen, terwijl er niks opgelost geraakt.

Wij hebben ombudsdienst van telecommunicatie erop gezet, die nu ons klachtendossier beheerd, die dienst zit over hun oren in de lopende dossiers dus dat zegt genoeg hé.

Eigenlijk is ons geduld ook volledig op met die dienst en overwegen we alles op te zeggen en over te stappen naar Belgacom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,wat de facturatie betreft kan ik u gelijk geven want de eindsom is nooit dat wat er bij hun promotie word voorgesteld,lees in dit geval ook het kleingedrukte en tel zelf uw eindsom samen.Mijn TE wou ook digitaal gaan met de tv maar is tot conclusie gekomen dat daar hier in Belgie de tijd nog niet echt rijp voor is.Idem dito ook hun Telenet mobile!begin te rekenen en je komt tot de eindsom van mobiel telefoneren aan 12€!per uur nou goedkoop is anders.Bij Belgacom zijn wij ooit weggegaan wegens facturen daar was geen houden aan in januari al de voorschotten van juli enz.en dat via domiciliering daar was volgens mij toch iemand ook aan het proberen van de slordigheid van de mensen aan het profiteren.pech voor hem dat wij alles acribisch archiveren!Dusse het is allemaal een pot nat ,opletten is de boodschap enne!facturen en betaalbewijzen bijhouden!Groetjes Dieselke

Link naar reactie
Delen op andere sites

12€ per uur om met een gsm te bellen is anders niet duur, dat is 20c/minuut (en dus ook wat ze op hun site opgeven). Als je met proximus / mobistar belt ben je duurder af, en met Base haal je dat met sommige formules ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.