Ga naar inhoud

UPC webmail via een niet-UPC verbinding?


Koenejk

Aanbevolen berichten

Kortgeleden UPC genomen voor internet.

Merk nu dat ik geen upc-webmail kan gebruiken op systemen/netwerken (ook mijn werk) waar gebruik wordt gemaakt van ADSL.

Betekent dus dat ik de functie van webmail (op afstand je email beheren) op veel computers niet te gebruiken is! Verbaas ik me over.

Weet iemand een oplossing? Technisch snufje, of misschien een andere webmailoplossing?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik eens via Google vanop mijn pc naar de UPC webmail gegaan aangezien ik niet eens weet hoe je ernaartoe gaat (zelf ben ik geen UPC-klant) en kwam op volgende website: https://www.chello.com/Home/Webmail/nl_NL_upclive/. Hier kan ik gewoon emailadres en wachtwoord invullen dus dit zou moeten werken.

Wat wel kan zijn is dat men op uw werk of andere locatie een blokade heeft staan op verschillende websites. Je kan dit testen door bv een Gmail, Hotmail of wat dan ook aan te maken en te kijken of je op het werk deze kan openen. Gmail is te bereiken op www.gmail.com en Hotmail op www.hotmail.com . Deze zijn allebei webmail en Gmail kan je zelfs instellen zodat je deze gewoon kan downloaden in Outlook. Deze 2 zijn vrij gekende websites en dan valt het dubbel zo hard op dat men deze categorieën blokkeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.