Ga naar inhoud

Draadloos tv kijken op laptop


Gast JanV

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb net een laptop gekocht (Dell Inspiron 1720) en ik zou hier graag tv op kunnen kijken, draadloos dan.

Ik heb al wat aan het rondzoeken geweest maar veel kwam ik niet te weten en ik weet ook niet hoe dat allemaal noemt en of het wel bestaat! Weet iemand hier of het al dan niet bestaat en of het goed werkt?

mvg,

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan wel hoor, maar hier in belgië waar ik woon kan je daar maar 1 of 2 posten mee ontvangen.

Anders zoals hier al werdt vermeld bestaat er een draadloos systeem waarbij je de ene kant aan je distributiekabel (coax) aansluit en de andere kant (draadloos) kan je dan op je TV-kaart van je pc aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Anders zoals hier al werdt vermeld bestaat er een draadloos systeem waarbij je de ene kant aan je distributiekabel (coax) aansluit en de andere kant (draadloos) kan je dan op je TV-kaart van je pc aansluiten.

Heb je een voorbeeld van zo'n systeem? Ik ben er namelijk ook naar op zoek...

Mvrgr Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.