Ga naar inhoud

Geen audioapparaat (laptop)


Vlem

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik zit met volgend probleem. Ik heb sinds kort een laptop in bezit die is aangekocht geweest door een bedrijf. Volgens de persoon van wie ik deze laptop gekregen heb is het zo dat het bedrijf alle overtollige functies die niet nodig zijn voor het werk eraf gegooid worden door ICT.

Het probleem is nu dat ik geen audio kan afspelen. Als ik bij eigenschappen voor geluiden en audioapparaten ga kijken wordt er bij volume aangegeven dat ik geen audioapparaat heb. Heb al geprobeerd de audiodrivers van internet te halen en te installeren maar kan nog steeds niets selecteren. De laptop heeft duidelijk een in- en output voor geluid. Ik veronderstel dat de hardware die op het moederbord aanwezig is niet kan verwijderd worden.

Kan iemand mij misschien helpen hoe ik de audio terug aan de praat krijg?

Dank bij voorbaat, Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is opgelost! Was al een keertje gaan kijken bij apparaatbeheer en zag bij de audiocontroller geen vraagteken staan dus dacht dat het daar niet aan lag maar had vorige keer een paar vraagtekentjes over het hoofd gezien, één van deze was multimedia controller. Heb via Windows update naar geschikte driver gezocht en het was opgelost!

Hartelijk bedankt voor jullie snelle reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.