Ga naar inhoud

geen beeld na het opstarten van pc


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een probleem, telkens als ik mijn computer opstart weet ik niet of ik nu wel of geen beeld ga hebben. Dit is zeer storend en de laatste tijd moet ik mijn computer meerdere malen herstarten om een reactie te krijgen van mijn monitor.

Ik heb 3 verschillende monitors geprobeerd altijd met een DVI-kabel. Ik heb zelfs mijn TV geprobeerd met een DVI naar HDMI kabel zonder resultaart.

Ik heb al wat rondgezocht online en heb meerdere keren mijn ram in en uit mijn pc gehaald, ik heb heel mijn pc uiteen gehaald tot de case. Hem dan helemaal afgestoft en terug in elkaar gestoken, hij start op en nog steeds niets...

ik ben ten einde raad. ik vermoed dat het probleem bij het moederbord ligt. Dit is een ASUS p6t deluxe en mijn grafische kaart is een GTS450 van MSI. 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een andere grafische kaart in mijn computer gestoke, hij lijkt perfect te werken. ik vrees dat het probleem bij mijn grafische kaart ligt. :s ik ga het nog uitbundig testen maar ik vrees dat ik een nieuwe grafische kaart ga moeten kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.