Ga naar inhoud

Geen geluid op pc


wannes

Aanbevolen berichten

Beste computer vrienden,

Ik heb een ambetant probleem, en aangezien ik er zelf niet veel van ken, zoek in hulp bij jullie, in de hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb geen geluid meer door mijn boxen. De boxen zijn ok, en alle draden en stekkers zitten in.

Als ik naar configuratiescherm --> geluid ga, kan ik geen instellingen wijzigen, want hij zegt: " geen audioapparatuur."

Komt dit door dat een ondersteuningsprogramma verwijdert is, of iets anders, ik weet het niet. Ik hoop dat jullie raad weten, dank je op voorhand!

Wannes

Link naar reactie
Delen op andere sites

niemand?

gelieve eerst nog eens de forumregels te doorlezen...

Wij zijn een groep mensen die dit doen in onze vrije tijd, en dus een hoop tijd opofferen om u GRATIS te helpen.

Als er na 1 uur en 3 kwartier nog geen reactie gekomen is, vindt ik het nogal lomp dat u ons eigenlijk beschuldigd van laksheid, en de t van te traag!

heb respect voor iedereen op het forum!!!

en terug on topic nu, als je de boxen op een mp3-speler/cd-speler aansluit, komt er dan geluid uit?

en welke audiokaart heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

als eerste, als wij niet binnen een uur antwoord hebben gegeven dan hoeft u niet meteen een vraag te plaatsen of niemand hier iets op weet.

zoals zelfs duidelijk in de regels staat vermeld is de moderator of admin ook maar een mens en kan niet alles tegelijkertijd.

(edit: ik had niet gezien van de 2e pagina, vandaar ook mijn verwijzing naar de regels)

om op uw probleem te komen.

heeft u de laatste tijd enige software verwijdert?

gaat u ook eens naar configuratiescherm--> printers en andere hardware--> in de linker kolom systeem--> tabblad hardware--> apparaat beheer.

kijk of hier vraagtekens of uitroeptekens bij staan, zo ja laat ons even weten welke dat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, pc, kenners,

Mijn geluidskaart is SIS 7012 Audio Device. En dus via configuratiescherm--> geluid zegt de pc: " geen audio apparaat gevonden."

Nu heb ik Driver Detective gedownload, en daar zegt hij dus ook dat er bij de Multimedia-Autoconroller geen drivers gevonden zijn. Nu heb ik een driver voor mijn geluidskaart geïnstalleerd, maar hij vind nog steeds de driver niet...

Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.