Ga naar inhoud

PC valt uit tijdens gamen


BerryG

Aanbevolen berichten

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=class: smalltext, width: 85%][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=width: 85%]Een hele goede morgen, ik zit met een probleem die dermate frustrerend is dat ik om hulp kom vragen.

Vandaag eindelijk een nieuwe videokaart kunnen aanschaffen, namelijk de: N560GTX- TI twinfrozer 2/OC.

Helemaal in de wolken natuurlijk, al vele reviews gelezen en filmpjes gekeken en was echt zeer te spreken over deze kaart.

Vervolgens heb ik hem in mijn pc gezet, en drivertjes geinstaleerd van Nvidia, en ging ik ff flink die kaart pushen op Skyrim(ultra), althans dat dacht.

Na ongeveer 10 sec spelen viel dus mijn pc uit...Nog een keer geprobeerd, hetzelfde probleem.

Heb het toen nog met SC2 geprobeerd, ook alles op ultra gezet, maar ook toen viel die uit.

Toen heb ik alle resoluties lager gezet, maar dat loste uiteraard het probleem ook niet op.

Ik neig (en vele van jullie volgens mij ook), om de schuld te leggen bij mijn voeding.

Het is een Silenzio Power LPK 16-35, met 600 Watt, en deze videokaart vraagt nadrukkelijk om 500 Watt, nu weet ik er het fijne niet van, maar ik ga er eigenlijk vannuit dat mijn voeiding het moet aankunnen.

Toen kwam ik er achter dat bij de geleverde disc(die bij de videokaart zat), ook nog een programma van MSI stond, die ook diende geinstaleerd te worden.

Ik sloeg mezelf voor me kop, en dacht eigenlik het probleem opgelost te hebben.

Alles geinstaleerd, en ook de laatste Liveupdate 5 er op weten te krijgen.

Maarrrr, als ik Liveupdate 5 opstart, en ik kijk onder het tabje home, staat keurig alles vermeld.

Wi 7 64 bit

Mijn videokaart

en mijn ''VGA BIOS version'' (70.24.00.02)

Waar ik echter tegen aan loop, is dat achter 'Motherboard model', en 'Current Bios Version' Unknown staat vermeld.

Ik weet het nu echt even allemaal niet meer, ik hoop dat het een software matig probleem is, en niet dat ik nog eens een voeiding van dik 80 euro er boven op moet knallen!

Wie weet raad??! Wat doe ik fout? Is mijn Bios niet up to date, of kan hij mijn moederboard niet detecteren zodat die daardoor uit knalt?

Hier nog wat overige specificaties:

Intel I5 2500s (4x 2,67Ghz)

4G Ram

N560GTX- TI twinfrozer 2/OC

Asrock P55m Pro

Met vriendelijke groet,

Berry

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: smalltext, width: 85%][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=class: smalltext, width: 100%, colspan: 2][/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.