Ga naar inhoud

Usb apparaat wordt niet herkend


Keppetje

Aanbevolen berichten

Hoi,

wij hebben een muis en toetsenbord van logitech. Op de laptop gaat die perfect (windows vista) maar op onze tower pc wordt deze niet herkent. installatie cd-rom is geïnstaleerd. Het probleem blijft terug keren, de pc zegt wel dat hij de hardware gevonden heeft en dat dezeklaar is voor gebruik. Bij apparaatbeheer is er geen enkel geel uitroepingsteken of vraagteken te zien maar alles pinkt daar dan ook. niet normaal. De muis en het toetsenbord hebben altijd op de pc gewerkt.

Weet er soms iemand wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, heb al van alles geprobeerd. maar niets lukt. mijne man denkt dat de usb poorten kapot zijn. maar ik denk dat niet want mijn externe hd gaat wel op die pc. snap er niets van. Die kunnen dan toch niet kapot zijn of wel?

stuurprogramma's bijwerken heb ik ook al gedaan maar die zegt dat er geen betere software beschikbaar is. En als ik dan naar apparaatbeheer ga en dubbel klik op de usb poort zegt hij dat er geen stuurprogramma's zijn.

Snap er echt niets meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, heb al van alles geprobeerd. maar niets lukt. mijne man denkt dat de usb poorten kapot zijn. maar ik denk dat niet want mijn externe hd gaat wel op die pc. snap er niets van. Die kunnen dan toch niet kapot zijn of wel?

stuurprogramma's bijwerken heb ik ook al gedaan maar die zegt dat er geen betere software beschikbaar is. En als ik dan naar apparaatbeheer ga en dubbel klik op de usb poort zegt hij dat er geen stuurprogramma's zijn.

Snap er echt niets meer van.

Zijn het wel usb 2.0 poorten ?

Al gezocht naar drivers op het internet van de producent ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb het 2x nagekeken en het zijn 2.0 poorten. want anders zou mijn externe hd ook gaan, hé, want die is nog maar 6 maand oud en de muis en het toetsenbord zijn meer dan 2 jaar oud.

Dat is nog zo een probleem: ik heb draadloos internet en ik wou dat via een usb stick installeren op die pc maar daar had ik het zelfde probleem plus dat mijn usb poort een stroompiek krijgt. zou het anders daar aan kunnen liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb het 2x nagekeken en het zijn 2.0 poorten. want anders zou mijn externe hd ook gaan, hé, want die is nog maar 6 maand oud en de muis en het toetsenbord zijn meer dan 2 jaar oud.

Dat is nog zo een probleem: ik heb draadloos internet en ik wou dat via een usb stick installeren op die pc maar daar had ik het zelfde probleem plus dat mijn usb poort een stroompiek krijgt. zou het anders daar aan kunnen liggen?

Heel raar ... moeilijk om op te lossen langs een forum ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.