Ga naar inhoud

USB memorystick gebruiken


herman111

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik heb van een kennis een memorystick gekregen en gebruik die sindsdien met veel sukses op mijn computer XP. Daar was ook geen kunstje aan want van zodra ik die stick voor het eerst in een USB poort inbracht herkende mijn computer de nieuwe software meteen en na een nieuwe opstart kon ik die stick ook effectief gebruiken. Vandaag wou ik data gegevens die op de stick stonden aan iemand anders overmaken, maar als ik deze stick in zijn computer XP inbracht herkent zijn computer mijn stick niet. Nochtans gaat het eveneens om een WP sturing. Hij heeft twee USB slots beide aan de voorzijde van zijn computer ik gebruikte dus willekeurig een van beide USP's en heb ze nadien ook gewisseld als het ene slot geen effect opleverde. Eigenaardig genoeg gaat het controlelampje van de stick ook niet branden. Is om het heuvel te verhelpen een soort stick-programmainstallatie nodig als dat tenminste bestaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi yannick

dank voor je vlugge antwoord.

Op de achterzijde van de bewuste computer zijn geen USB poorten te vinden alleen twee op de voorzijde. De eigenaar heeft ook nooit een USB poort effectief gebruikt. Het zou dus inderdaad kunnen dat de USB poorten aan de voorzijde niet aangesloten zijn. Is dit een kleine klus om die zelf aan te sluiten of heb je daar een expert voor nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi yannick

dank voor je vlugge antwoord.

Op de achterzijde van de bewuste computer zijn geen USB poorten te vinden alleen twee op de voorzijde. De eigenaar heeft ook nooit een USB poort effectief gebruikt. Het zou dus inderdaad kunnen dat de USB poorten aan de voorzijde niet aangesloten zijn. Is dit een kleine klus om die zelf aan te sluiten of heb je daar een expert voor nodig?

geen enkel probleem ;)

het is wel verstandig dat u weet wat u doet dus ga niet zomaar lopen prutsen!

beter day u dat door iemand laat nakijken die er verstand van heeft.

als extra op het bericht van dikken

druk op configuratiescherm--> printers en andere hardware--> linkerkolom systeem--> selecteer tabblad hardware--> apparaatbeheer--> kijk of er vraagtekens of uitroeptekens staan, zo ja welke zijn dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.