Ga naar inhoud

USB-stick SanDisk cruzer micro 8 GB


Skoebidoe

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb me een USB-stick SanDisk cruzer micro 8 GB aangeschaft en heb een vervelend probleempje.

Er stond standaard een programma U3 Launchpad op geïnstalleerd.

Voor de rest had ik 1 bijkomende map met documenten.

Telkens als ik mijn stick veilig wil verwijderen, schijnt me dit niet te lukken.

Als ik op veilig verwijderen klik, krijg ik de melding dat ik de stick veilig kan verwijderen. Het probleem is echter dat nadat ik het bericht gekregen heb dat ik de stick veilig kan verwijderen het lampje op de stick blijft knipperen. Is dit normaal? Je ziet het lampje aan gaan en dan dooft het langzaam en dan licht het weer op.

Ik dacht dat het aan die U3 launchpad lag en heb dit met een removaltool verwijderd maar dit heeft het probleem niet opgelost

Ik werk met Vista als OS op mijn laptop

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je pc zegt dat het veilig verwijdert is en je ziet de hardware niet meer staan is het veilig hoor.

als je het eruit trekt en het lampje brand nog dan zou ik mij vragen stellen :P

Dat is het hem juist... Nadat ik de melding gekregen heb dat de Stick veilig kan verwijderd worden, blijft hij knipperen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

idd,

ik heb zelf een sandisk cruzer van 4gig,

en soms gaat die uit, soms niet, is normaal

maar eerst deed ik dat uitwerpen niet, en dan krijg ik problemen met beschadigde gegevens. Heb die toen even moeten formateren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.