Ga naar inhoud

ventilators draaien luid.


W0utR

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb weeral een nieuwe vraag.

Misschien staat hij in het foute forum, dan mag hij verplaatst worden.

Ik heb bootcamp op mijn macbook pro staan.

Na wat problemen draait windows weer goed.

Enkel gaan na enige tijd mijn ventilators luid draaien, valt hier iets aan te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij begint in windows dan ook alles volle toeren te draaien ja, weet niet hoe dat in mac precies in elkaar steekt, probeer anders te regelen dat de vetilatoren wat meer aan staan maar op lager toerental (behalve als het te war word natuurlijk) is geloof ik ook ergens in te stellen met dat programma.

ik moet nu helaas gaa, veel succes.

groeten

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij begint in windows dan ook alles volle toeren te draaien ja, weet niet hoe dat in mac precies in elkaar steekt, probeer anders te regelen dat de vetilatoren wat meer aan staan maar op lager toerental (behalve als het te war word natuurlijk) is geloof ik ook ergens in te stellen met dat programma.

ik moet nu helaas gaa, veel succes.

groeten

yannick

Is gevaarlijk, je moet weten dat de fans bij intel groter zijn en trager draaien terwijl het bij amd net omgekeerd is, daar zijn de fans klein en draaien ze volle bak. Maar het gaat over mac en die hebben contractje met intel. Dus vind ik wel wat vaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn kleine Fan-Controllertjes te koop, zegmaar een draaiknopje waarmee u de snelheid van de fan kunt aanpassen.

Maar ik zou het mooi zo laten want ze draaien niet voor niks zo hard, omdat het anders te warm wordt en u uw Processor weg mag gooien :)

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.