Ga naar inhoud

geluid problemen na nieuwe driver instal


vinie204

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb een paar weken terug een nieuwe driver geïnstalleerd voor mijn realtek high definition audio kaart maar met dat ik de nieuwe driver had geistalleerd en de computer dan terug heropstart had gedaan kreeg ik helemaal geen geluid meer,toen mijn geluid nog werkte,als je dan een paar geuids boxen in de computer stak dan kreeg ik het bericht dat de boxen instaken maar nu als ik dat doe krijg ik dat niet te zien.

ik heb al eens een sysyteemherstel gedaan maar dat wou niet helpen en er staat ook geen rood kruisje voor mijn apparaat bij apparatenbeheer.

telkens dat ik de oude driver heb geistalleerd dan staat die wel in mijn c station maar wil niet opstarten,het eenigste wat ik nog tezien krijg is dat ik een digitale uivoer heb voor geluids apparaten.

kan iemand mij helpen

danku

post-5594-1417703795,5773_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ja de driver heb ik geprobeert hij staat dan in mijn c schijf geinstalleert maar wil niet werken,normaal gezien zou hij dan de sound manager van realtek in je configuratiescherm staan maar daar staat hij niet bij.

overlaatst had ik een programma geinstalleert "caddy++"(tekenprogramma) en na ik het had geinstalleert kreeg ik een melding dat mijn dat de hd realtek sound driver was geinstalleert maar met dat ik mijn computer heropstarte toen werkte het terug niet meer.:s

en hdmi sound heb ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.