Ga naar inhoud

ik krijg 2 bestandje niet meer open


Gast robert

Aanbevolen berichten

hoi,

kan iemand mij helpen ik krijg 2 bestanden niet meer open namelijk mpeg.bestand en wmv bestand .kan iemand mij helpen hoe ik dit moet oplossen.ik begrijp het niet vroeger geen last van gehad denk ik

groetjes robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi het programma gaat niet open krijg foutmelding :er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.hoe krijg ik deze bestanden open ?of moet ik een nieuw programma douwnloden via internet?als ik op die bestanden klik komt er alleen maar openen. en dan komt de fout melding zoo als je daarnet heb gelezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik xp en heb media player .maar het lukt niet blijkbaar.kun je me stap voor stap nog eens uitleggen hoe ik het moet doe.ik krijg alleen pouwerpoint nog open.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg ze gewoon niet open hij doet niks ik doe media plyer open.klik op bestand.dan krijg je alles bestanden of bestands naam ik zoek er tussen en wmv staat er niet tussen.wat moet ik doen kun je me helpen?

groetjes en bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je pc onlangs geformateerd?

Heb je alle codecs al gedownload?

Als je dit niet zeker weet moet je ze hier downloaden.

Gewoon installeren en dan pc eens heropstarten en dan terug vauit WMP proberen te opstarten.

Als dit niet werkt, staan er nog andere programma's op je pc om media af te spelen, zo niet probeer WinAmp eens , installeren en dan nog eens iets proberen af te spelen.

Werkt dit niet dan doe je dit:

  • Download Trend Micro Hijack This
    Dubbelklik op HJTInstall.exe
    Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst

  • HijackThis zal openen na het installeren.
    Klik op "Do a systemscan and save a logfile".
    Er opent een Kladblok venster, houd gelijkt tijdig de CTRL en A toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd.
    Houd gelijkt tijdig de CTRL en C toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd.
    Log in op het forum en klik hier op "nieuw onderwerp"
    Voorzie dat van een Titel en een omschrijving van je probleem, vertel ook wat je al wel heb gedaan en wat je niet kon doen.
    Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL-V
    NB. gebruikers met Windows Vista zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.