Ga naar inhoud

illegale versie


candise

Aanbevolen berichten

bij het openen van een programma kreeg ik de melding dat ik een illegale versie gebruik en dat ik het niet meer kan gebruiken, ik krijg wel de mogelijkheid om een legale productsleutel in te geven, nu vraag ik mij af als ik dat programma koop of ik dan ook effectief een legaal product krijg ?

of kunnen ze dan nog lastig doen omdat ik een illegale versie bezat van een product ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij het openen van een programma kreeg ik de melding dat ik een illegale versie gebruik en dat ik het niet meer kan gebruiken, ik krijg wel de mogelijkheid om een legale productsleutel in te geven, nu vraag ik mij af als ik dat programma koop of ik dan ook effectief een legaal product krijg ?

of kunnen ze dan nog lastig doen omdat ik een illegale versie bezat van een product ?

Als je het koop is het legaal :)

De software kijkt naar de sleutel dat gebruikt wordt en vergelijk deze in de database.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het via de officiële website van de makers dan zal je wel een legale versie krijgen.

Lastig kunnen ze altijd doen, maar ze zullen niet direct iets ondernemen als je overstapt op een legale versie :-)

Ben je zeker dat het een illegale versie is en geen gewone testversie, want dan is er niets aan de hand.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het via de officiële website van de makers dan zal je wel een legale versie krijgen.

Lastig kunnen ze altijd doen, maar ze zullen niet direct iets ondernemen als je overstapt op een legale versie :-)

Ben je zeker dat het een illegale versie is en geen gewone testversie, want dan is er niets aan de hand.

Jürgen

was een freetrial waar ik licentiesleutel in heb gegeven die ik kreeg van iemand, is maar programma van 30 euro ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.