Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zou ze laten staan. had laatst problemen met update van java (wou niet lukken, waar java werkt nog) na verwijderen lukte er niets meer en mocht ik een(gelukkig rechte image ) terugzetten. afblijven zou ik zeggen. zo groot zijn die niet en ze staan eigenlijk niet in de weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag ze allemaal verwijderen, maar dowload eerst de nieuwste versie (zoals hieronder). Dan sluit je je browser af en verwijder alle java software en start dan je pc opnieuw op. dan installeer deze software:

Download Java Runtime Environment (JRE) 6u6.

  • Scroll omlaag naar : "Java Runtime Environment (JRE) 6u6".
  • Klik op de "Download" knop aan de rechterkant.
  • In het uitklapmenu rechts naast Platform, selecteer “Windows”.
  • Vink aan: "I agree to the Java SE Runtime Environment 6 License Agreement", en klik op “Continue”.
  • De pagina zal herladen.
  • Klik op de jre-6u6-windows-i586-p.exe link ONDER Windows Offline Installation en bewaar het naar je Bureaublad.
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn, zeker je webbrowser.
  • Ga dan naar Start -> Configuratiescherm -> Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
  • Klik dan op “Verwijderen” of op de “Wijzig/Verwijder” knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Dubbelklik vervolgens op jre-6u6-windows-i586-p.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.