Ga naar inhoud

Opstart usb hdd, geen herkenning schijfbeheer, downl. virus. op pc?, pc feeze.


Aanbevolen berichten

Geachte,

Ik heb een raar probleem, na proberen een usb hdd bootable te maken via "wintoflash"

gedownload via website, os (waarschijnlijk virus windows 7) en duurde zeer lang, veel te lang,

ging niet vooruit bij dit proces, telkens, hij werkt (zie licht usb hdd) en dan plat, en weer opnieuw, uren lang.

Nu pc werkherstel, pc ok, (vooraf geen internet, geen scan via eset mogelijk) nu dus wel weer, lijkt ok.

Ik steek usb hdd in usb poort, geen herkenning in schijfbeheer en na een tijd bevriest de pc.

Wat moet ik doen met de usb hdd, ik wil ze formateren, maar ik kan er niet aan en telkens ik ze er wil

insteken, begint die vanalles te downloaden en bevriest pc, is dit een virus (trojan?), heeft nog iemand zo iets

meegemaakt? Ergste is ook, geprobeerd via andere pc, zelfde senario, wel ook xp en os usb hdd (als die er al opstaat = windows 7 ultimate)

Hoe moet ik mijn usb hdd formateren (dus alles maar dan ook alles verwijderen) zonder windows xp.

Ik zag bootable disk maken voor formateren in bios, maar wil wel al mijn interen drives niet formateren,

graag wat hulp.

Ook geprobeerd in veilige modus, maar zelfde. Weet niet meer wat te doen. :sad

Charlie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar een ander soort probleem (wel zelfde usb drive), nu heb ik dit dus geprobeerd met een 2de schijf, maar andere software,

hupla zelfde probleem (dacht dat de software virus bevatte), het is dus de software en niet het os. Dus "wintoflash".

Normaal vragen ze dit via dvd te doen, maar ik deed het via de 1 iso file (lukte niet) en 2 dan via de extracted file.

onmiddelijk daarna kreeg ik dat probleem weer. Wat te doen. geen herkenning van drive in schijfbeheer en pc beviest na

een tijd dat de schijf aan het werken is.

Help.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.