Ga naar inhoud

Spam


Aanbevolen berichten

Dit is allemaal even wennen nog voor mij..., daar ik nieuw ben op dit forum :)! Kan iemand mij een goed , bij voorkeur gratis, anti-spam programma adviseren? Tot op heden werkte ik met Spamfighter. Maar sinds een paar weken had ik problmen met mijn interne draadloze netwerkverbinding en dacht ik dat dit aan Spamfighter kon liggen! Het probleem is opgedoken toen ik een update wou installeren van spamfighter die ik aangeboden kreeg. daarna zijn de problemen begonnen (denk ik). Ik heb uiteindelijk zelfs de update niet kn installeren, midden de installatie gaf hij een foutmelding! Ik heb dan Spamfighter volledig verwijderd , opnieuw gedownload, en opnieuw proberen installeren. Maar dit lukt zelfs niet meer! Midden de installatie , weerom foutmelding. Waarna ik overgegaan ben naar een systeemherstel van 6 weken terug. Nu werkt het, maar mijn draadloze netwerkverbinding bleef wel haperen, aan, uit, aan , uit...

Ik heb van pure ellende overgeschakeld op een kabelverbinding met de modem.

Wat zou het probleem kunnen zijn van die installaties die niet lukken, updates die niet lukken? En dan ook nog, een goed ander Anti-Spamprogramma?

Thx to u all

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste johan,

ik wil u eerst en vooral welkom heten op ons forum :D

ik heb eens voor u rondgekeken en heb het volgende programma gevonden

Spamihilator

http://www.pc-helpforum.be/downloads.php?do=file&id=228

u kunt dit eens proberen als antispamfilter.

probeer eerst eens alle updates van microsoft binnen te halen, misschien mist hier een onderdeel.

probeer anders ook de software van uw draadloze netwerkadapter opnieuw te installeren (nieuwere versie misschien)

probeer uw pc ook eens op te schonen met het programma tune up utileties (eerste 30 dagen gratis)

http://www.tune-up.com/download/tu2007/

er staat dan op het bureaublad een knopje snel opruimen, doe dit een paar keer totdat er 0 fouten zijn gevonden.

veel succes

groeten

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Johan, welkom op het forum.

Draadloos internet is inderdaad niet optimaal, hoeveel je bereik is en dat het constant uitvalt hangt van verschillende factoren af; maar vooral hoe ver je verwijderd zit van je draadloze router, en welke muren er tussen zitten enzo...

Ook andere zaken die draadloos werken kunnen het signaal verstoren, daarvoor zou ik eens de handleiding van je router lezen...

Hoop dat je spamprobleem hebt kunnen oplossen met het programma dat yannick je aanraadt.

ook zou ik eens met lavasoft ad-aware eens je pc scannen (staat in de downloadsectie onder anti-spyware)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had het in de gaten :P let de volgende keer wel op dat je dan geen link achterlaat he ;)

Juist wel hé, anders als die persoon terug naar zijn post wil gaan kijken en die is weg dan kan hij er lang achter zoeken. En de link blijft maar 1 week hoor. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Via wie heb je een bericht ontvangen van een belangrijke update? Een goede raad die ik aan iedereen geef. Krijg je een bericht van een onbekende om een belangrijke update uit te voeren van bepaalde software, contacteer dan eerst de maker van de software of zij wel werkelijk een nieuwe update uitgebracht hebben. Software makers zullen je nooit persoonlijk op de hoogte brengen van updates van hun software, maar zullen dit steeds vermelden op hun eigen webpagina. Volgens mij heb je van iemand een vals bericht ontvangen om een belangrijke update uit te voeren, waar jij op ingegaan bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.