Ga naar inhoud

Dvd-rw drive in laptop vervangen door Blue-ray drive


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb me recent een asus notebook Pro72sl aangeschaft,waar ik heel tevreden over ben maar waar ik toch iets op mis,en dat is een blue-ray drive.

Nu is de vraag:

Kan ik de bestaande dvd-rw uit mijn laptop halen en vervangen door een blue-ray drive en waar kan ik eigenlijk een losse blue-ray drive vinden voor notebooks?

Ik heb me ook laten vertellen dat HD films veel processor kracht vragen.

Kan mijn notebook zonder problemen,met de huidige processor,HD films afspelen?

Ik denk dat er een T3400 Dual-core processor in steekt :hmmmm2:

Ter info,ik heb me een seagate momentus 7200.3 ST9320421AS 320GB hard disk besteld bij azerty,om de overdracht van bestanden te versnellen en natuurlijk ook met het achterliggend gedacht om systeemprestatie te behalen,maar heb ik hier wel de juiste keuze gemaakt.

Alvast bedankt en mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke videokaart het je er in steken? is dat een nvidia 9300 misschien? (als ik het goed heb)

die harde schijf ga je opzicht niet zo veel van merken hoor.

uuhm, wat betreft blue ray, je kan ook op zoek naar een speler voor in een normale pc en deze extern aansluiten (in een externe behuizing) dit schijnt ook perfect te werken (alhoewel ik dat persoonlijk betwijfel als dat via usb loopt)

denk dat een blu ray speler voor in een laptop wel erg duur gaat worden namelijk, en is ook erg slecht verkrijgbaar voor laptops als die niet standaard bijgeleverd worden bij een bepaald model

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.