Ga naar inhoud

een paar vraagjes :)


sybel

Aanbevolen berichten

momenteel werk ik met

amd 64 athlon 3000+

1gig ddr

256Mb ati radeon9600 pro

asus k8s-mx moederbord

deze pc heeft altijd goed gedraaid, maar gisteren heb ik me COD modern warfare 2 gekocht en ik kreeg foutmelding dat mn videokaart te oud was.

nuja ik ben wel aan vervanging toe, en een nieuwe pc is mischien wel iets te duur op het moment,

dus wil ik enkele dingen vervangen, zoals moederbord, videokaart, processor. en voeding?(momenteel 300w)

case, hdd, optische drivers wil ik behouden

ik zou lieftst onder het bedrag van 350eur blijven, maar toch nog een degelijke game pc hebben..

kunnen jullie mij helpen met advies?

ps: moederbord moet microATX zijn, en hebben voedingen allemaal dezelfde maat?

danku

Link naar reactie
Delen op andere sites

passen doen ze zeker.

je zou ook voor deze processor kunnen gaan erg fijne processor, heb er zelf ook 2 in gebruik en ze werken heerlijk.

Processor 1 X Amd Athlon Ii :: Azerty

videokaartje is ook wel een leuke, maar kijk anders eens of je goedkoop een 4850 of een 4870 op de kop kan tikken.

2ehands zijn deze ook voor zo een 60 euro te krijgen en zijn een pak beter dan de 4670!

ik zou wel voor een andere voeding gaan, om er zeker van te zijn dat alles perfect blijft functioneren.

deze 400 watt bijvoorbeeld

Corsair Cx400w Voeding Intern Atx12v 2 2 90 264 V Wisselstroom V 400 Watt Actieve Pfc Europa :: Azerty

heb je mooi wat speling en een lekkere stille en stabiele voeding (gebruik hem ook in een van mijn pc's is een goede voeding en netjes geprijsd ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe bedankt voor de snelle reactie yannick!

ik denk dat ik morgen het moederbord, voeding en die proccesor dieje hebt aangeraden ga bestellen,

nu heb ik wel wat schrik om via internet te kopen, is azerty betrouwbaar? want ik woon in belgie. en wat is dan de beste manier om te betalen?

danku

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.