Ga naar inhoud

Grafische Kaart voor laptop


Sam Buru

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop ( Fujitsu-Siemens Amilo M3438 met XP SP3 ) waarvan de grafische kaart niet meer naar behoren werkt. Vanaf de driver van nVIDIA wordt geinstalleerd, start de laptop niet meer op. Dit is reeds behandeld in deze post .

Ook werd daar reeds de suggestie gegeven om eens bij MXM-upgrade.com te kijken. ( bedankt Jean-Pierre )

Ik heb daar wel een passende kaart gezien. Het gaat over de 8600GT met 512Mb RAM Is deze kaart dit geld waard? ( de benodigdheden zoals spacers etc. worden bijgeleverd )

Ook wou ik even hier nog vragen of er iemand andere web-shops/winkels weet waar men grafische kaarten voor laptops verkoopt?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens verder gekeken, en deze kaart aan een 100€ gevonden ( op ebay ). met verzenden etc komt het dan op niet meer als 125€ uit. ( zolang de douane het pakketje niet tegen houdt... )

Doorsparen is niet nodig, dat kan ik zo ook wel gaan halen;-). Maar om nu 2 volledig werkende en 1 half werkende notebook te hebben... is ook niet echt mijn stijl. Deze laptop heb ik ooit al eens een printplaatje ( de voeding ) en de harde schijf vervangen,( dit alles kostte me niet meer als 85€, anders had hij in stukken weg gegaan... ) Maar de grafische kaart zal toch wel het laatste zijn dat ik eraan doe, en anders gaat die weg via dit forum of via ebay ofzo.

Maar toch bedankt voor het advies ( ik vond 180€ toch ook wat veel voor een 4 jaar oude laptop )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.