Ga naar inhoud

pc kopen


Gast Nick united

Aanbevolen berichten

Gast Nick united

Ik ben op zoek naar een nieuwe vaste pc, en heb al er al enkele in het oog. Het probleem is dat ik er niet zoveel van af weet, dus ik weet ook niet welke pc het beste past bij mij. Ik ben dus op zoek naar een snelle pc (voor gamen, en voor school).

Acer - BeLux - Producten

HP A6340 Computer Kenmerken bij Vanden Borre

Packard Bell Store België: Koop uw computer online, Buy online, Desktops, iMedia X9911

Welke van deze 3 is heeft de beste prijs-kwaliteit verhouding en past tevens het beste bij mij ? :)

Als je zelf een andere goede pc kent, mag je het me steeds zeggen (met budget gaat tot een 800 -850 euro)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dell is momenteel aan het stunten met zijn inspiron 530 D045020

Daar kan je momenteel het volgende krijgen:

- Q6600 cpu

- Vista Home Premium

- 3 gig ram

- 500 Gig HD

- 256MB ati 2600XT

- DVDbrander

- 20" scherm (dit kan je ook weglaten, maar aangezien je al maar 167€ voor betaalt & je er nog 13% korting over krijgt is je eigen opleg voor dat scherm 145€... Het is niet gratis, maar 145€ voor een goed 20" scherm komt al bijna in de buurt ;))

Dit systeem kan je thuis geleverd krijgen voor 896€'s. Kant en klaar gaat moeilijk worden om die prijs te verslaan...

Als je wil gaan gamen zou ik toch aanraden om naar zelfbouw te gaan (en sowieso eigenlijk die quadcore laten vallen, daar heb je in games toch geen rendement aan. Dualcore is even goed), daarmee kan je voor dat budget een betere hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan weet je tenminste zeker dat alles wat je er in steekt voldoet aan je eisen en van goede kwaliteit is :)

kan je er tenminste ook een dikke videokaart in zetten zonder dat doe OEM's er allerhande dingen in gaan zetten waar je veel te veel voor betaalt en die je toch niet gebruikt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah nog eventjes. Juist een update van Dell ontvangen, met 22R2GW7Q34JTBG krijg je nog eens 10% korting bovenop de 7% tijdelijke korting en de 6% epp korting.

Systeem hierboven kan je zelfs voor 807€'tjes krijgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt een gamesysteem zoekt zou ik trouwens eerder dit systeem kopen;

XPS™ 420 (D04X414)

- E8400 cpu (2x3.0 gighz)

- Vista home Premium

- 2 Gig ramgeheugen

- 500gig HD

- 8800GT 512MB

- DVD brander

- 1 jaar garantie

Prijs 959.06€ + 39€ transport

- 5% desktopkorting

- 10% klantenkorting 22R2GW7Q34JTBG

- 39€ transport

Thuis voor 821€.

Voor die prijs zal je moeilijk een beter gamesysteem vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.