Ga naar inhoud

excel lotto sheet


Ginadeb

Aanbevolen berichten

Ik probeer een excel bestand te maken om een lotto spel bij te houden, nl 50 deelnemers mogen elk 10 nr opgeven, telkens er een lottotrekking is wil ik de 7 nr aan de rechterkant bijvoegen ( 1 regel per trekking onder elkaar)Zoals een soort bingo spel wil ik dat de getrokken nrs kleuren in de opgegeven nrs van de deelnemers.Het lukt mij maar niet om de sheet die ik vroeger had aan te passen naar 7 nr trekking en hier ook een lijst van te maken.Kan iemand mij helpen, ik ben niet zo sterk met excel

lotto sheet.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Bedankt voor uw hulp, maar dit had ik eigenlijk al, ik heb in de linker kolom rijen nodig voor 50 deelnemers, deze mogen elk 10 cijfers opgeven, in de rechterkolom dienen er eveneens meerdere rijen te zijn om de 7 uit gekomen cijfers van de lotto elke week bij te vullen, het komt eigenlijk neer op een soort bingospel.

Het lukt me dus niet om meerdere rijen te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kan er mij iemand helpen aan een lotto sheet waarbij ik en 50 deelnemers (elk 10 nummers in te vullen) en een 50 tal rijen om de lottotrekkingen (7 cijfers) elke week in te vullen, de getrokken cijfers dienen te kleuren bij de deelnemers zodat men kan zien wie er het eerst 10 juiste cijfers heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.