Ga naar inhoud

no video input


levi

Aanbevolen berichten

Hoi

Ongeveer een week geleden ben ik begonnen met het spelen van de elder scrolls online. Het spel werkte echter niet direct en daarom heb ik mijn drivers geupdate. Dat had wel effect want het spel is toen begonnen te spelen. Na een tijdje viel de pc echter uit en dat bleef zich herhalen. na wat gesprekken en vragen heb ik toen mijn pc opengemaakt en het stof weggehaald.

Toen ik alles weer aansloot kreeg ik de melding 'no video input' na het opstarten van mijn pc. Ik heb op 2 beeldschermen geprobeerd maar werkt niet. Heb ook meerdere kabels gebruikt en dvi/vga en met dvi kom ik wel in de veilige modus, maar vervolgens valt het toch uit. Met vga kom ik nergens. Heb in de veilige modus geprobeerd iets met systeem herstel te doen maar dat hielp niet (omdat het weer uit viel)

Heb vervolgens even rondgekeken en een aantal dingen uitgeprobeerd zoals mijn bios resetten en mijn kabel in een stopcontact te doen ipv stekkerdoos maar lijkt allemaal nog niet te werken. .

Iemand die een oplossing weet..?

Levi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik zou zeggen kontroleer eerst of je grafische kaart goed in het slot steekt, kontroleer meteen of alle stekkers goed in de sockets zitten (indien van toepassing de vergrendeling goed gesloten is).

Heb je driver-update gedaan met windows laten zoeken in <apparaatbeheer>?

Best is eens kijken op de officiele website van de fabrikant. De meeste hebben wel een tool die je pc zal scannen en meteen de nieuwste geschikte driver op je pc plaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste, bedankt voor je reactie. volgens mij zit alles er goed in. Je hebt het over drivers updaten, maar dat heb ik al gedaan. Immers was dat nodig om ESO te runnen. Dus ik denk niet dat het daaraan ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een storende ontwikkeling.. mijn monitor valt uit na ongeveer 2 seconden. Ik heb geprobeerd de xbox aan te zetten (die aangesloten is op de monitor) maar nog voor ik naar hdmi kan schakelen valt hij uit. Voor de duidelijkheid, hij gaat dus wel even aan, ik zie Philips verschijnen (zoals altijd) en dan valt ie uit. geen idee of dit samenhangt, maar daar lijkt het wel op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.