Ga naar inhoud

hostproces


Gast oma an

Aanbevolen berichten

:(Hallo

Ik heb een vraag en hoop dat ik geholpen kan worden,ik heb sinds een maand of 5 een nieuwe pc met vista(pppffff)

nu krijg ik de laatste tijd als ik hem opstart een fout melding

(HOSTPROCES WERKT NIET)

weet iemand wat dit isen wat ik moet doen er zijn een aantal programma,s die hier door niet werken.

Bij Voorbaat Dank

:thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie

Maar ik kan ook hetgeheugenkaartje van me telefoon niet meer gebruiken.

Ik heb gehoord dat het iets is met je mail en een ander zeg weer dat het met een foute up date van microsoft is .

GRT

oma an

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste oma an,

veel mensen hebben deze melding wel en de oorzaak is moeilijk te achterhalen omdat de fout oorzaak opduikt in combinatie met een ander programma. En dat kan zowat alles zijn he

Meestal kan dit opgelost worden door alle updates te installeren op Windows Update. Dus kijk dit even na of dit gebeurd is en er geen verborgen updates zijn.

Mvg

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dat u even heb gereageed en ik heb gekeken bij update,s en inderdaad er staat er 1 bij waar staat(update voor filter voor ongewenste e-mail in outlook 2007 mislukt.

Ik heb gekeken of ik hem kan verwijderen maar dat gaat.

Maar nogmaals bedankt.

M.V.G

oma an

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer (als het probleem nog niet is opgelost) een systeemherstel te doen (bereikbaar via zoekfunctie in start menu) en dan terug te gaan naar het moment dat het fout ging.

probeer dan eens opnieuw alle updates binnen te halen en scan ook eens op virusen en spy/adware

Mv.Gr.

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Yannick

Dat heb ik allemaal al gedaan maar het blijf komen ik heb een mail gestuurd

naar microsoft en er belt 1 deze dagen iemand op dus ik hoop maar dat dan het probleem

opgelost is.

Laat het weten.

Bedankt voor je reactie

M.V.Gr

Oma An

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.