Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?


Foto
- - - - -

Gmail-account toevoegen aan Outlook 2010


  • Log in om te reageren
Geen reactie op dit onderwerp

#1 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPipPip
  • 6466 berichten

Geplaatst 19 October 2010 - 19:22


Het is zeer eenvoudig om jouw Gmail-account toe te voegen aan Outlook 2010:

1. Start Outlook 2010
2. Ga naar het menu Bestand en klik op Account toevoegen

Bijgevoegd Bestand  account2.jpg   33.27KB   13951 downloads

3. Vul nu de juiste gegevens in:

Bijgevoegd Bestand  accounttoevoegen2.jpg   83.3KB   14282 downloads

Klik op Volgende.

4. Het knappe is nu, dat Outlook aan het ingevoerde emailadres ziet dat je een gmail-adres hebt opgegeven en zodoende de juiste instellingen maakt voor het ontvangen en verzenden van gmail-berichten.

Auteur: Kurtt

Bewerkt door Kurtt, 09 August 2011 - 23:10.





0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!