Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?


Foto
- - - - -

Xbox 360 live


  • Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
5 reacties op dit onderwerp

#1 ricardo425

ricardo425

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 510 berichten

Geplaatst 26 januari 2012 - 19:51


Hallo beste vrienden,

Onlangs ben ik veranderd van provider, van Base naar Telenet fibernet.

Nu, wanneer mijn zoon op Xbox live wil krijg hij deze melding: Your NAT type: Moderate.
Ook heeft hij maar een beperkte verbinding wanneer er een test word uitgevoerd.
Eerder had hij dit niet.

Dank voor de hulp

#2 Mako

Mako

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 3355 berichten

Geplaatst 26 januari 2012 - 21:24

Beste ricardo425,

Verwijder de stroomtoevoer naar je router en wacht een 30tal seconden alvorens je deze opnieuw inschakelt. Als je nog steeds hetzelfde probleem hebt doe je het volgende.
Ga naar Mijn Telenet (met je gebruikersnaam en wachtwoord) en kijk eens als je daar instellingen terug vindt omtrent NAT of UPnP. Als je deze instellingen gevonden hebt voeg je een screenshot toe aan je volgende post.
Met vriendelijke groet,
Mako
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators

#3 ricardo425

ricardo425

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 510 berichten

Geplaatst 26 januari 2012 - 22:09

Ik heb een gateaway waarde 192.168.0.1 en heb deze in de browser ingegeven, maar kom niet op mijn router terecht. Wel op enkele forums waar ook veel van deze vragen worden gesteld

Bewerkt door ricardo425, 26 januari 2012 - 23:34.


#4 Mako

Mako

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 3355 berichten

Geplaatst 26 januari 2012 - 22:48



Probeer eens te de instellingen van je router te bereiken op volgende manier:

Ga naar start - alle programma's - bureau-accessoires. Rechtsklik op de opdrachtprompt en selecteer uitvoeren als administrator. Typ volgende en druk op enter: ipconfig
Ga op zoek naar de waarde achter standaardgateway
Open je webbrowser en typ in de adresbalk de gevonden waarde (iets in de aard van 192.168.1.1)

Kom je bij de instellingen van je router, vind je daar de instellingen uit bericht 2 terug?
Met vriendelijke groet,
Mako
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators

#5 ricardo425

ricardo425

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 510 berichten

Geplaatst 26 januari 2012 - 23:27

ok, zal dit morgen eens bekijken en uitvoeren

Bewerkt door ricardo425, 26 januari 2012 - 23:31.


#6 ricardo425

ricardo425

    Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 510 berichten

Geplaatst 25 februari 2012 - 17:31



Deze zaak is opgelost door mijn provider die me geholpen heeft. Sorry dat ik hier niet meer op gereageerd heb, was het helemaal vergeten. Mijn standaardgateaway is zoals ik vermeld heb in bericht 3. Mijn zoon kan nu gewoon spelen, maar vermeld toch dat het niet dezelfde verbindingskwaliteiet is zoals bij die andere provider.

Dank voor de hulp en zal dit hier als opgelost markeren




0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!