Ga naar inhoud

Openen wetransfer downloads in Adobe Reader lukt me niet.


Riet

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik hoop dat iemand een oplossing kan aandragen. Het lukt mij namelijk niet om Wetransfer documenten (eerder al) en (nu weer) foto's uit downloads te halen. Als ik het bestand wil openen, komt het in Adobe Reader en krijg ik een venster met de volgende tekst te zien.

 

We transfer ...kan niet worden verzonden omdat dit bestandstype niet wordt ondersteund of omdat het bestand beschadigd is (omdat het bijvoorbeeld als emailbijlage is verzonden en niet correct is gedecodeerd).

 

Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet, help!

 

Bijvoorbaat dank,

Riet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Riet,

 

Welkom op ons forum, wij zullen trachten u te helpen maar graag eerst wat meer uitleg a.u.b..

 

 

Het lukt mij namelijk niet om Wetransfer documenten (eerder al) en (nu weer) foto's uit downloads te halen

 

Wetransfer documenten en foto's bestaan niet!

 

Wat wel mogelijk is zijn documenten in Pdf-formaat of Word-documenten verzenden of andere bestandsformaten zoals Excel enzoverder.

Ook foto's hebben een bestandsformaat zoals .JPEG of .GIF of .PNG en andere

 

Het is aan de verzender van die bestanden om deze juist te verzenden.

 

 

Als ik het bestand wil openen, komt het in Adobe Reader

 

Omdat het bestand waarschijnlijk in een .PDF formaat is gegoten en op uw computer de standaard software om PDF formulieren te openen op Adobe Reader is ingesteld zullen altijd die bestandsformaten met Adobe Reader worden geopend.

 

 

en krijg ik een venster met de volgende tekst te zien.

 

We transfer ...kan niet worden verzonden omdat dit bestandstype niet wordt ondersteund of omdat het bestand beschadigd is (omdat het bijvoorbeeld als emailbijlage is verzonden en niet correct is gedecodeerd).

 

Dit begrijp ik dus niet...

U heeft die bestanden gedownload, u wil ze dus toch niet verzenden?

Vraag aan de verzender eventueel om de bestanden niet als e-mail in bijlage te verzenden maar de bestanden gewoon te uploaden en een download-link naar u te verzenden in een mail bericht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.