Ga naar inhoud

2 de profiel op laptop


Gast sander2304

Aanbevolen berichten

Gast sander2304

Hallo iedereen

Ik vroeg me af of ik een 2de profiel kon aanmaken speciaal voor het gamen, zodat ik zo min mogelijk processen in de achtergrond heb draaien die het gamen kunnen beïnvloeden?

Alvast bedankt groetjes sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sander2304

Ja maar ik wil gewoon een extra gebruikersaccount speciaal voor het gamen maar als ik de overbodige achtergrond processen afsluiten die ik niet nodig heb voor het gamen maar die ik wel kan behouden in mijn 1ste account.

Kan dit.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sander2304

Zie de eerste zin die ik geschreven heb :)

ik bedoel:

zoals mijn vorige acer laptop, kon ik een nieuw account aanmaken zonder iets erop zoals een nieuwe laptop in het begin.

heb dat n geprobeert maar alle programmas zijn in het nieuwe account ook.

kan ik dit een nieuwe gebruiker zonder te zien de programmas van het ander account?

aangepast door sander2304
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet mogelijk, als je een programma installeert kies je er namelijk (vaak) voor om dit te installeren, of alleen voor je eigen account, of voor alle gerbuikers.

 

Je kan wel per acccount als je er eenmaal inzit dingen uitschakelen uit je applicatietray (rechtsonderin naast je klok).

 

En pictogrammen di eop je bureaublad staan doen niets, die staan daar alleen maar, zoiets gebruikt geen processor of geheugen (tenzei je ze echt opstart, of als ze automatisch worden opgestart, en dan staan ze dus rechtsonderin in je applicatietray)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.