Ga naar inhoud

laptop valt soms uit (bluescreen bad pool caller)


Gast dell

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

zoals vermeld valt mijn laptop regelmatig uit, er komt dan een "bluescreen" met de benaming bad_pool_caller.

wat ik laatst ook opmerkte, was dat het geluid van mijn laptop verdwenen is. Als ik een koptelefoon aansluit werkt het geluid wel terug.

Na wat opzoek werk vrees ik dat er iets scheelt aan mijn geluidskaart.

graag wat help/info

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens even onderstaande uitvoeren?

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5/08/12 4:13

bug check string BAD_POOL_CALLER

bug check code 0x000000c2

caused by driver NETw5s64.sys

parameter 1 00000000`00000007

parameter 2 00000000`0000109b

parameter 3 00000000`0421000d

parameter 4 fffffa80`04a14650

5/08/12 2:16

bug check string BAD_POOL_CALLER

bug check code 0x000000c2

caused by driver NETw5s64.sys

parameter 1 00000000`00000007

parameter 2 00000000`0000109b

parameter 3 00000000`0421001e

parameter 4 fffffa80`07520e00

aangepast door dell
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je nog even onderstaande uitvoeren,zo weten we welke driver juist benodigd is voor je Wifi.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.