Ga naar inhoud

virus foutmelding


Aanbevolen berichten

hallo

Ik ben hier nieuw en verzond zojuist een vraag doch denk dat ze niet is aangekomen dus begin ik opnieuw.Vooreerst mijn beste wensen .Ik heb een wireless laptop met windows vista en heb nu mijn eerste probleem.Als ik de laptop opstart krijg ik een blauw scherm dat even vlug verdwijnt en heb er vlug een foto van gemaakt, er staat stop 0x0000007E, 0xc0000005 en nog enkele anderen.Er staat onderaan systeem tool en als je die aanklik vragen die een pakket te kopen, doch betrouwde het spul niet, ik denk oplichterij. Ik kan dus nu enkel werken in de veilige modus met beperkte mogelijkheden zonder printer enz. Ik ken er niets van en heb geprobeerd met een systeemherstel en enkele anti- virussen maar niets helpt. U zou het mij stap voor stap moeten uitleggen zoals op school, of het gaat me niet lukken, ik ben ten einde raad en ben er al 2 dagen mee bezig.Zouden jullie mij aub spoedig kunnen helpen waarvoor reeds mijn oprechte dank.:argh:

post-24280-1417704269,9824_thumb.jpg

post-24280-1417704270,6006_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.