Ga naar inhoud

virus foutmelding


Aanbevolen berichten

hallo iedereen, vooreerst mijn beste wensen...ik ben hier nieuw, en ja natuurlijk met mijn eerste probleem.Na lang zoeken zonder resultaat kwam ik hier terecht en denk dat jullie mij kunnen helpen waarvoor reeds mijn dank. Ik heb een laptop wirless en als ik nu mijn pc opzet krijg ik een blauw scherm dat snel verdwijnt en amper te lezen is, en nam er vlug een foto van. Er staat dus denk ik het voornaamste op onderaan systeem tool foutmelding stop 0x0000007E 0xc0000005 en nog een paar anderen. Ik kan dus nog werken enkel in de veilige modus met beperkte netwerkverbindingen.Heel vervelend géén printer meer enz. Hoe krijg ik die dingen er,af, ik heb al van alles gebrobeert(** startherstel** downloads anti virussen **enz. Ik ben eerlijk en durf te zeggen, ik ken er niks van. Dus gelieve mij het duidelijk stap per stap uit te leggen zoals op school anders gaat het niet lukken.

Ik ben u al dankbaar op voorhand.groetjes luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe dit even in "veilige modus met netwerkverbinding" :

Download HijackThis

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

s

beste kape met alle respect maar ik wou zanolief ook helpen met zijn probleem, ieder kan hier een steentje bijdragen om problemen op te lossen en ook wat respect te hebben voor andere reacties van leden van dit forum inorde?

mvg

;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom deze reactie op Kape?

Waarschijnlijk denk je dat jou bericht waarin je verwijst naar Hijackthis werd verwijderd. Dat is echter niet het geval. Zanolief heeft twee topics over hetzelfde probleem geopend. Het andere kan je hier nog bekijken. Ik heb dat ander topic gesloten en naar dit topic verwezen. Het heeft immers geen zin om twee maal een topic te starten voor hetzelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

thx voor bericht maar kan hijack this niet downloaden in veilige modus

Kan je andere programma's downloaden in "veilige modus". Want in je eerste bericht staat dat je wel in "veilige modus met netwerkverbindingen" kan werken ? Wat is nu de exacte situatie ? Probeer anders eens een niet-virus- of niet-malware-gebonden programma te downloaden in "veilige modus" ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je andere programma's downloaden in "veilige modus". Want in je eerste bericht staat dat je wel in "veilige modus met netwerkverbindingen" kan werken ? Wat is nu de exacte situatie ? Probeer anders eens een niet-virus- of niet-malware-gebonden programma te downloaden in "veilige modus" ?

Hallo thx v mail, ja andere kan ik downloaden, mss enige hulp in bijalge

mvg[ATTACH]8387[/ATTACH]

post-24280-1417704273,5935_thumb.jpg

post-24280-1417704273,6392_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of je HijackThis kan downloaden, maar wijzig nu bij het downloaden de naam van het bestand hijackthis.exe in scan.exe ... en of het dan wel lukt om te scannen ?

Thx voor bericht, ik zal het proberen en u laat iets weten, ik ben u zeer dankbaar en hoop alsnog op een oplossing

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.