Ga naar inhoud

Kan niet deleten in Vista !


joeri123

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik heb een programma gedownload naam: Agnitum firewall.

Nu merk ik dat dit programma niet compatibel is met windows vista.

Ik wil dit prog. verwijderen met uninstall maar het zegt dat ik geen bevoegdheid heb( ook niet als ik uitvoer als administrator ).

Dan probeerde ik gewoon te deleten in prog Files op men C schijf.

Daar zegt hij net hetzelfde. Nochtans ben ik ingesteld als administrator met alle bevoegdheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar je vroeger in vb XP moest gaan kijken naar Configuratiescherm/Software (of via Deze Computer/Configuratiescherm/ Software) om programma's te verwijderen gaat het in Vista als volgt:

Computer en dan krijg je daar bovenaan een link naar: "Een programma verwijderen of wijzigen".

Of rechtstreeks via Configuratiescherm/Programma's en onderdelen en dan kun je zoals vroeger het programma (vb een of andere toolbar) verwijderen. Je komt op 't zelfde scherm als via "Computer"

hopelijk heb je hier wat aan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het goed is moet er een file staan in je startmenu om het programma te verwijderen

start-->zoeken--> naam van programma--> een van deze is verwijder bestand.

rechtsklik hierop, uitvoeren als administrator

werkt dit wel??

zoek anders in de map waar het geinstalleerd is naar uninstal.exe en voer dit uit als administartor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vista heeft een soort bescherming om te zorgen dat er geen programma's op je pc gezet worden die diep ingrijpen in het besturingssysteem. Misschien dat deze bescherming te maken heeft met jou probleem. Je kunt deze bescherming uitzetten maar dat betekend dat je pc kwetsbaarder gaat worden. Als je dit niet wilt is het niet verstandig om onderstaande tip te proberen.

eigen risico eigen risico eigen risico dus!!!!

User Account Control is op de volgende manier uit te zetten:

  • Start de "System Configuration Utility" op
  • Ga naar het tabblad "Tools"
  • Kies nu voor "Disable User Account Control"

disableuac.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.