Ga naar inhoud

BENQ V2220 Monitor kan niet op full hd 1920x1080 resolutie


Aanbevolen berichten

Dag dames en heren,

Ik heb sinds een week een probleem met mijn monitor Benq V2220.

Namelijk ik kan mijn resolutie niet meer op 1920x1080 krijgen hij staat nu op 1024x768 hoger kan die niet. Mijn pc vind mijn grafische kaart Nvidea geforce GT430 wel. ik heb geprobeerd om een driver van mn monitor te downloaden maar kon nergens iets vinden. Kan iemand mij helpen? Heb mijn pc trouwens ook nog eens een keer geformatteerd omdat ik einde raad was hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DanielKees, welkom op PCH.

Als je jou pc net opnieuw geïnstalleerd hebt vermoed ik dat je met de standaard grafische driver aan de gang bent.

Op de site van Nvidia kun je de geschikte driver downloaden >> Drivers - Download NVIDIA Drivers

Je dient er je grafische kaart te selecteren, het besturingssysteem dat je gebruikt en daarna klik je op Search.

Een tweed mogelijkheid is Option 2 klik op GRAPHICS DRIVER waarna je dit venster ziet.

post-24526-1417704934,9876_thumb.png

Klik op RUN waarna ze een geschikte driver voor je detecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Grafische driver is up to date..

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=width: 100%][TABLE=width: 100%, align: center]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%, align: center]

[TR]

[TD=class: gridHeader]Product[/TD]

[TD=class: gridHeader]Current

Installed Driver[/TD]

[TD=class: gridHeader]Latest Driver

Update[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: gridItem, width: 150]GeForce GT 430[/TD]

[TD=class: gridItem]301.42[/TD]

[TD=class: gridItem]Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: MessageBox, width: 100%, align: center]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

The NVIDIA Smart Scan tool is a BETA release. We welcome your feedback here.

ligt het niet aan de monitor driver? Maar op internet heb ik uren lang gezocht naar een driver van benq V2220 maar kon niks vinden. Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster dxdiag en druk op Enter

Als het diagnostisch hulpprogramma klaar is ga je naar het tabblad Beeldscherm. Kun je hier een screenshot van maken en plaatsen in je volgende bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grafische driver is ok, heb je misschien één of andere register cleaner gebruikt gehad?

Heb je al eens een herstelpunt proberen terug te zetten van voor dat de problemen zich voordoen.

Hoe je een herstelpunt terug zet in Windows 7 lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.